سرویس: ورزشی
کد خبر: 37391
|
12:07 - 1398/06/06
نسخه چاپی

حسینی و مهدی‌زاده غایبان سپاهان در بازی با ماشین سازی

حسینی و مهدی‌زاده غایبان سپاهان در بازی با ماشین سازی
پزشک سپاهان توضیحاتی را در مورد وضعیت مصدومان این تیم ارائه داد.

به گزارشايلام بيدار، تیم سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف ماشین سازی تبریز می‌رود و به جز سه بازیکن، نفرات این تیم از لحاظ بدنی مشکلی برای حضور در بازی این هفته ندارند.

مهدی صدیقی پزشک سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس و در خصوص وضعیت مصدومان این تیم گفت:‌ حامد بحیرایی که ما مصدومیت او را بین 6 تا 8 هفته پیش بینی کرده بودیم اکنون در هفته چهارم خودش به سر می‌برد. خوشبختانه مراحل درمانی او به خوبی پیش‌رفته و ان شالله حداکثر تا دو هفته دیگر به مرز آمادگی می‌رسد.

صدیقی در خصوص وضعیت محمدرضا حسینی گفت: حسینی مشکلاتی در زانو داشت که آن‌ها را  حل کردیم. آسیب دیدگی کوچکی روی مینیسک او وجود داشت که ریسک نکردیم و مشغول برطرف کردن این مشکل هستیم و به امیدخدا از بازی با فولاد می‌تواند در خدمت تیم باشد.

وی در ادامه گفت: محمدرضا مهدی‌زاده نیز به تازگی دچار مصدومیت شده  و در ناحیه کشاله ران کمی درد و التهاب دارد، مشغول درمان او هستیم و فکر می‌کنم در اواسط هفته آینده مشکل او کاملا برطرف خواهد شد. 

صدیقی در مورد آخرین وضعیت محمد ایرانپوریان گفت: آسیب دیدگی ایرانپوریان به طور کامل رفع شده، او از دیروز در تمرینات گروهی اضافه شد و در صورت صلاحدید کادرفنی مشکلی برای حضور در بازی نخواهد داشت. سایر بازیکنان آماده و سرحال هستند و با روحیه بالا می‌رویم که به امید خدا در بازی این هفته نیز نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب