سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37253
|
21:57 - 1398/06/01
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

اعزام 20 گروه جهادی به منطقه سیل زده ماژین؛تشکیل قرارگاه جهادی در استان

اعزام 20 گروه جهادی به منطقه سیل زده ماژین؛تشکیل قرارگاه جهادی در استان
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:ان شاالله تا پایان شهریور ماه در صدد هستیم ۲۰ گروه جهادی در قالب ۳۰۰ نفر و ۳۰۰۰ نفر روز از دانشجو و دانشگاهیان بسیجی را به مناطق سیل زده و محروم اعزام کنیم.

به گزارشايلام بيدار، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه اعزام گروه جهادی پزشکان و دانشجویان بسیجی رشته پزشکی به مناطق سیل زده بخش ماژین گفت: امروز یکی از مطالبات مقام معظم رهبری که در حقیقت مطالبه انقلاب اسلامی است، خدمت رسانی به محرومان جامعه است.

وی با مهم خواندن پیام اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به گروه های جهادی خاطرنشان کرد: حضرت آقا در این پیام راهبردی و جامع، کار جهادی را برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان دانسته اند که از این رو، این کارهای جهادی نقطه پایان ندارد و باید هرچه بیشتر ارتقا و گسترش یابد؛ به بیان دیگر از این پس لازم است تا کار جهادی با حضور حداکثری نیروهای جهادی و با ترویج عمومی همراه باشد و بر ما فرض است تا در کنار کار فکری، از کار یدی و به تعبیر حضرت آقا، از کمک رسانی به آن پیرزن روستایی نیز که برای تعمیر پشت بام منزلش نیاز به یاری دارد، غافل نباشیم.

سردار شاکرمی گفت:امروز ان شالله 40 نفر از دانشجویان خواهر و برادر بسیجی در قالب یک گروه جهادی به همراه پزشکان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به منطقه سیل زده ماژین اعزام  می شوند تا کار خدمت رسانی به مردم این منطقه را دنبال کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) افزود:در استان با همفکری نخبگان بسیجی،قرارگاه جهادی تشکیل شده و در این قرارگاه پس از احضا مشکلات استان،چهار کارگروه در قالب کارگروه پزشکی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی اجتماعی خدمات گروههای جهادی سازماندهی شده است.

وی عنوان کرد:ان شاالله تا پایان شهریور ماه در صدد هستیم ۲۰ گروه جهادی در قالب ۳۰۰ نفر و ۳۰۰۰ نفر روز از دانشجو و دانشگاهیان بسیجی را به مناطق سیل زده و محروم اعزام کنیم.

سردار شاکرمی تاکید کرد:بعد از پیام راهبردی مقام معظم رهبری به گروههای جهادی،بزودی کار اعزام گروههای جهادی جهت ساخت منازل مردم سیل زده استان آغاز می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به توصیه حضرت آقا به گروه های جهادی مبنی بر ضرورت شریک کردن مردم منطقه و به ویژه جوانان در کار خدمت رسانی نیز گفت: این مسئله نیز در این اردوی اخیر مورد توجه قرار گرفته و تلاش داریم تا ارتباط بیشتری با مردم منطقه و به ویژه جوانان در امر خدمت رسانی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد