سرویس: سیاسی
کد خبر: 37252
|
14:48 - 1398/06/01
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

سرمایه گذاران داخلی رزمندگان جنگ اقتصادی هستند/ رونق تولید بهترین راه مقابله با تحریم

سرمایه گذاران داخلی رزمندگان جنگ اقتصادی هستند/ رونق تولید بهترین راه مقابله با تحریم
امام جمعه ایلام گفت: خداوند فرصت خدمتگذاری را در اختیار دولتمردان قرار داده تا بتوانند به مردم خدمت کنند.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام و المسلمین"الله نور کریمی تبارنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت: در ایلام ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد و مسئولان موظف هستند زمینه حضور سرمایه گذاران در این استان را فراهم سازند.

 

وی اظهار کرد: سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در ایلام دارند بنده به عنوان خدمتگزار نظام با تمام وجود از طرح‌های آنان در راستای اشتغال‌زایی جوانان این استان حمایت خواهیم کرد.

 

کریمی تبار افزود: در شرایط فعلی که کشور در جنگ اقتصادی قراردارد، عدم سرمایه گذاری سرمایه گذاران و نبود برنامه ریزی مناسب به مشکل بزرگی برای اقتصاد کشور تبدیل شده است، بنابراین در راستای استفاده بهتر و بیشتر از طرفیت‌های موجود باید تلاش شود.

 

امام جمعه ایلام گفت: : شعار سال «رونق تولید» با استقلال حفظ می‌شود اگر مسئولان این موضوع را راس برنامه‌های خود قرار دهند بدون شک تحریم دشمن برای کشور تاثیرگذار نخواهد بود، بنابراین مسئولان دولت زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این استان را فراهم سازند.

 

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با هیات دولت فرمودند بهترین راه مقابله با تحریم رونق تولید است، موفقیت این موضوع در کشور ملزم به تقویت تولیدات داخلی است.

 

کریمی تبار ادامه داد: سرمایه گذاران داخلی رزمندگان جنگ اقتصادی هستند و باید با تمام توان از آنان حمایت کرد و از پشتیبانی مسئولان برخوردار شوند.

 

امام جمعه ایلام یادآور شد: دشمن تلاش می‌کند با نفوذ به فرهنگ و بنیان خانواده عفت و پاکدامنی را از جامعه بردارد و از طریق فیلم، کتاب، هنر و سینما اهداف خود را دنبال می‌کند تا با حرمت شکنی موجب فروپاشی خانواده‌ها شود.

 

وی با تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: خداوند فرصت خدمتگذاری را در اختیار کارمندان و دولتمردان قرار داده تا بتوانند در کنار مردم به آنان خدمت کنند.

 

کریمی تبار با اشاره به جایگاه صبر در پیشگاه خداوند گفت: صبر زندگی را در برابر سختی‌ها و مشقت‌ها شیرین می‌کند و جایگاه انسان را نزد خداوند ارتقا می‌دهد.

 

امام جمعه ایلام در پایان گفت: اگر فردی تقوا داشته باشد نباید کوچکترین مشکل این دنیا را برای خود سخت کند و اقدام به خودکشی کند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب