سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 37246
|
12:00 - 1398/05/31
نسخه چاپی

فرماندار ملكشاهی:

زيرساختهای حياتی شهرستان روند عملياتی و اجرايی گرفته اند

زيرساختهای حياتی شهرستان روند عملياتی و اجرايی گرفته اند
فرماندار ملكشاهي گفت: مهمترین زیرساختهای حیاتی شهرستان که بلاتکلیف بودند در طول چند سال گذشته روند عملیاتی و اجرایی گرفته اند.

به گزارشايلام بيدار،جلسه شورای اداری شهرستان ملكشاهی در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

"محمد تاسمه"، فرماندار ملكشاهي در اين جلسهضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت : مهمترین زیرساختهای حیاتی شهرستان که سالیان سال بلاتکلیف بودند در طول چند سال گذشته روند عملیاتی و اجرایی گرفته اند.

 

 وي اظهار كرد: از جمله زيرساختمهاي شهرستان می توان به توسعه راههای ارتباطی ، تکمیل بیمارستان و  توسعه امکانات و تجهیزات پزشکی ، آموزشی و خدمات عمرانی متعدد اشاره نمود كه  نوید بخش افق روشنی برای توسعه شهرستان و رضایتمندی مردمان ولایت مدار آن است.

 

تاسمه افزود: علی رغم تحریمهای ظالمانه دشمن و محدودیتهای اعتباری دولتمران با تلاش مضاعف و تدبیر امور ضمن پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب در جهت محرومیت زدایی اقدات ارزنده و قابل تحسینی داشته اند.

 

 فرماندار ملكشاهي نمونه عینی این حرکت را اشتغالزایی و ایجاد کسب و کار برای یک هزار نفر از جوانان شهرستان در سال گذشته با واگذاری 220 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی دولت عنوان كرد.

 

وي در پايان گفت: از عملکرد بنیاد مستضعفان در شهرستان گله مند هستیم چرا که نتوانسته است علی رغم منویات مقام معظم رهبری در جهت محرومیت زدایی اقدام عملیاتی انجام دهد و لازم است رویه کاری خود را اصلاح نماید.

 

انتهاي پيام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب