سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37212
|
11:15 - 1398/05/30
نسخه چاپی

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام:

نمایشگاه دستاوردهای نظام همزمان با هفته دولت در ایلام برپا می‌شود

نمایشگاه دستاوردهای نظام همزمان با هفته دولت در ایلام برپا می‌شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام از برپایی نمایشگاه دستاوردهای ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "آیت قیصربیگی"، مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام در نشست هیئت‌رئیسه شورای روابط عمومی‌های این استان، اظهار کرد: تلاش رسانه‌ها در انعکاس خدمات دولت در استان، قابل‌تقدیر است.

وی، بابیان اینکه دولت کارهای بزرگی را انجام داده است، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی ایمن و قابل‌اعتماد برای مدیران و مردم هستند و باید نظرات مردم را برای مدیران تبیین کنند.

قیصربیگی، با اشاره به اینکه سند جامع اطلاع‌رسانی استان تدوین خواهد شد، تصریح کرد: روابط عمومی‌های استان تلاش کنند که در ایام هفته دولت، با تعامل با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان، دستاوردهای دستگاه‌های مربوط خود را اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام، با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در هفته دولت، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه هم‌زمان با آغاز هفته دولت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) و برگزاری نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد