سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37206
|
09:56 - 1398/05/30
نسخه چاپی

حقوق معوق کارگران تنگ بیجار پرداخت شد

حقوق معوق کارگران تنگ بیجار پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: حقوق دو ماه کارگران شاغل در پروژه های چشمه خوش و تنگ بیجار تحت پوشش شرکت خدماتی عمران خشت نیوساید پرداخت شد.

به گزارشايلام بيدار، "شکراله شیرخانی"، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به دنبال پیگیری های استاندار ایلام مشکلات و مسائل واحدهای کارگری را در دستور کار قرار داد.

وی اظهار کرد: بر همین اساس با همکاری شرکت نفت و گاز غرب،  2 ماه حقوق معوقه اردیبهشت ‌و خرداد سالجاری کارگران شاغل در این پروژه ها به تعداد ۳۷ نفر امروز پرداخت شد.

شیرخانی افزود: برابر اعلام و تعهد شرکت نفت و گاز غرب طی ماه آینده، مابقی معوقات این کارگران پرداخت خواهد شد.

وی همچنین به آغاز ثبت نام چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان ایلام اشاره کرد و گفت: همزمان با سراسر کشور، چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش در مرحله استانی در ایلام برگزار می شود.

شیرخانی افزود: این دوره  از مسابقات در 2 بخش خواهران و برادران ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده های آنان شامل، همسر و فرزندانی که سن آنها بالاتر از ۱۵ سال بوده و تابع مقررات سرپرستی فرزند هستند، برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ادامه داد: این مسابقات در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل و حفظ 10 و۲۰ جزء و مفاهیم جلد بیست و چهارم تفسیر نمونه برگزار خواهد شد.

وی گفت: زمان ثبت نام دوم شهریور تا بیستم مهرماه خواهد بود و علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خود مراجعه و ثبت نام نمایند.

شیرخانی یادآور شد: آزمون استانی برای معرفی نفرات برتر به مسابقات کشوری در آبان ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد. 

ایرنا

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب