سرویس: سیاسی
کد خبر: 37168
|
08:14 - 1398/05/28
نسخه چاپی

روحیه ایمان در سرمایه انسانی سپاه اهمیت بسیاری دارد

روحیه ایمان در سرمایه انسانی سپاه اهمیت بسیاری دارد
سردار سرلشکر حسین سلامی گفت: استکبار همه ارکان خود را بسیج و به صحنه آورده است، قدرتی که در تاریخ بشر بی مانند است، آمریکا در ظاهر بزرگترین قدرت در همه جنبه‌ها است و این قدرت را به میدان مقابله با انقلاب اسلامی ایران آورده است.

به گزارشايلام بيدار، سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه گفت: علی (ع) مظهر علم، آزادگی، شرف، جوانمردی، غیرت، عاطفه و شاهکار خلقت است که هیچ کس را یارای رسیدن به جایگاه او نیست.

او به فرماندهان توصیه کرد که نهج البلاغه را بخوانند و افزود: فرماندهان هرچه می‌توانید نهج البلاغه را بخوانید، زیرا زیباترین و کاملترین منشور فرماندهی است.

سرلشکر سلامی در ادامه با اشاره به راه ولایت گفت: ولایت راه، روش، ارزش، فضیلت و عظمت است، ما شکوه ولایت را در این چهل سال تاریخ جنگ‌های بزرگ دیده و به اطمینان خاطر رسیده ایم.

او با بیان اینکه هیچ چیز جای تجربه را در اطمینان قلبی بشر نخواهد گرفت ادامه داد: میدان ما را در درخشش نور ولایت به اطمینان قلب رسانده است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: استکبار همه ارکان خود را بسیج و به صحنه آورده است، قدرتی که در تاریخ بشر بی مانند است، آمریکا در ظاهر بزرگترین قدرت در همه جنبه‌ها است و این قدرت را به میدان مقابله با انقلاب اسلامی ایران آورده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مومن هیچگاه به بن بست نخواهد رسید؛ افزود: انسان مومن به بن بست نمی‌رسد و این روحیه ایمان در سرمایه انسانی سپاه بسیار مهم است.

او در پایان روحیه ایمان را عامل پیروزی‌ها دانست و بر تقویت و اثربخشی بیشتر آن در مجموعه سپاه پاسداران تاکید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام /

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد