سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37136
|
16:27 - 1398/05/26
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

چاره‌جویی برای حل مشکلات آزادگان از اولویت‌های اساسی مدیریت ارشد استان است

چاره‌جویی برای حل مشکلات آزادگان از اولویت‌های اساسی مدیریت ارشد استان است
استاندار ایلام گفت:چاره‌جویی برای حل مشکلات این قشر یکی از اولویت‌های اساسی مدیریت ارشد استان است چون همه ما مدیون فداکاری و رشادت های آنها هستیم.

به گزارشايلام بيدار، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام صبح امروز در همایش"  الماس های درخشان " که به مناسبت فرا رسیدن 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن  که در محل مجتمع لاله شهر ایلام برگزار شد،گفت: آزادگان در زمانه سخت اسارت لحظه ای در دفاع از حریت و آزادگی درنگ نکردند و نام خود را بر صفحه تاریخ این سرزمین جاودان ساختند. 

وی ادامه داد:آنان در خاک دشمن علی رغم تحمل سخت ترین شکنجه ها، اسارت را به بند کشیدند و جلوه ای ماندگار از صبر و استقامت را به نمایش گذاشتند تا برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی بیافزایند.

سلیمانی افزود:سختی‌هایی که جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس متحمل شده‌اند بر کسی قابل تصور نیست و بر همین اساس رهبر انقلاب از این قشر به عنوان استوانه‌های صبر، ایمان و استقامت ملت ایران یاد کرده‌اند.

استاندار ایلام عنوان کرد:چاره‌جویی برای حل مشکلات این قشر یکی از اولویت‌های اساسی مدیریت ارشد استان است چون همه ما مدیون فداکاری و رشادت های آنها هستیم.

وی تصریح کرد:زحمات و جانفشانی‌های مجاهدانه آزادگان به حدی ستودنی است که آن‌ چه را در دل داریم نمی‌توانیم بر زبان بیاوریم، اما همواره برای حل مشکلات این عزیزان تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آسایش، آزادی و امنیت امروز کشور به همین راحتی به دست نیامده و باید قدردان این نعمت بود، بر ضرورت تبیین ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس به جوانان و نسل های سوم و چهارم انقلاب تاکید کرد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب