سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37026
|
07:56 - 1398/05/26
نسخه چاپی

مدیرکل صمت استان در گفتگو با ایلام بیدار:

دره شهر قطب صنعتی استان می شود/ ممنوعیت واردات استیل کرد با ارز نیمایی

دره شهر قطب صنعتی استان می شود/ ممنوعیت واردات استیل کرد با ارز نیمایی
مدیرکل صمت استان ایلام گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و برای حمایت از تولید هرگونه ورود این محصول با ارز نیمایی به کشور ممنوع است.

"یارالله نصیری"، مدیرکل صمت استان ایلام در گفتگو با خبرنگارایلام بیداردر دره شهر گفت: با توجه به شعار سال رهبر انقلاب بصورت مستمر جلسات اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار برای رفع موانع تولید در استان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: خروجی این جلسات باعث شده بسیاری از واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیر فعال استان با رفع موانع ،فعالیت خود را از سر گیرند.

نصیری افزود: در همین راستا نیز ۲۲ واحد تولیدی دره شهر رفع مشکل شده و هم اکنون نیز فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: در بحث تسهیلات واحدهای صنفی آسیب دیده از سیل نیز با رایزنی انجام شده ۲۰ میلیارد تومان برای استان تخصیص یافته که کار پرداخت آن نیز بزودی انجام می گیرد.

نصیری یادآور شد: همچنین موضوع تداخل صنوف بعنوان یکی از مطالبات اصناف و یک تخلف تعزیری در دستور کار اداره صمت قرار گرفته و بزودی بازرسان به این موضوع ورود می کنند.

وی با بیان اینکه دره شهر در راه قطب صنعتی شدن است ،افزود: در همین راستا کارخانه بین المللی تولید مفتول تایر خودرو های سبک (استیل کرد) در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

نصیری تصریح کرد : این کارخانه علاوه بر اشتغالزایی خوب در شهرستان می تواند کشور را از واردات این محصول برای همیشه بی نیاز کند.

وی یاد آور شد: همچنین با تمهیدات اندیشیده شده و برای حمایت از تولید هرگونه ورود این محصول با ارز نیمایی به کشور ممنوع است.

مدیر کل اداره صمت استان ایلام با تشکر از پیگیری های امام جمعه شهرستان دره شهر گفت: دفتر ائمه جمعه آخرین محل رجوع و امید سرمایه گذاران و اقشار بوده که قطعا پیگیری ها ، همدلی و انتقال مشکلات توسط این عزیزان به مسئولان می تواند گام مثبتی در راه رفع مشکلات باشد.

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان ایلام خاطر نشان کرد: این اداره در راستا پیگیری و مطالبات مردم، سرمایه گذاران، اصناف و تولیدی ها از آغاز ساعت کاری تا پاسی از شب جوابگوی پرسش های این عزیزان هستند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد