سرویس: استان ایلام
کد خبر: 37009
|
08:44 - 1398/05/22
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

۲۲ میلیارد تومان از بودجه اربعین در ایلام ابلاغ شد

۲۲ میلیارد تومان از بودجه اربعین در ایلام ابلاغ شد
استاندار ایلام گفت: تاکنون ۲۲ میلیارد تومان از بودجه اربعین در ایلام ابلاغ شده است.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام با اعلام این خبر گفت: امسال حدود ۷۶ میلیارد تومان برای بودجه اربعین مصوب شده است و این اتفاق بسیار بزرگی است. 

وی با اشاره به سفر امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به عنوان بازرس مجلس در امور اربعین به ایلام در اربعین ۹۷ و بازدید وی از مهران، تصریح کرد: در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفتن این نماینده و ارئه گزارش مفصل وی  به مجلس،  کمک معناداری در افزایش بودجه اربعین کرد. 

سلیمانی با تاکید بر اینکه حضور دو نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق نیز به این افزایش بودجه موضوع کمک کرد، ادامه داد: با بسیج کردن معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بودجه اربعین از ۱۸ میلیارد به ۷۶ میلیارد تومان افزایش یافت که از این مبلغ تاکنون ۲۲ میلیارد تومان ابلاغ شده و علاوه بر این میزان، چند روز گذشته ۳۰ میلیارد تومان نتیجه سفر هیئت بلند پایه اقتصادی به ایلام ابلاغ شده است. 

استاندار ایلام تصریح کرد: امروز در مسیر های اربعین به شدت کارگاه ها فعال شده اند و در ورودی شهر ایلام زیرگذر ارغوان و  چند تونل در مسیر ایلام به مهران در حال ساخت است که یکی از آنها به صورت کامل باز شده است. 

سلیمانی با بیان اینکه حدود ۲۰ کیلومتر آسفالت در این مسیر در حال اجرا و دو پل در موقعیت های ۵۵ و ۵۶ رودخانه کنجانچم توسط قرارگاه خاتم در حال ساخت است، تصریح کرد: کار بزرگ دیگری که اکنون در مهران در حال اجرا است، جدا سازی پایانه برکت از مسیر مهران به پایانه با ایجاد زیرگذر و روگذر است که مسیر رفت و برگشت جداگانه داشته باشد تا دیگر شاهد گره ترافیکی در آن محدوده نباشیم. 

وی تصریح کرد: برای آسایش زوار حدود ۶ هزار متر مربع در مهران سایه بان درست شده و حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ سرویس بهداشتی ایجاد شده است و ... که در مجموع می توان گفت که تا کنون بیش از چند برابر بودجه اربعین در مسیرهای اربعین کار شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب