سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 37007
|
18:14 - 1398/05/21
نسخه چاپی

نزاع خیابانی درشهرستان چرداول به قتل انجامید

نزاع خیابانی درشهرستان چرداول به قتل انجامید
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در شهر شباب از توابع این شهرستان خبرداد.

به گزارشايلام بيدار، "سرهنگ قدرت رضایی" درتشریح جزئیات این خبر گفت:ظهر دیروز ماموران از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110از وقوع یک فقره درگیری در داخل شهرشباب مطلع  و بلافاصله  به محل اعزام که برابرگزارش آنها،  ۲ نفر مغازه دار باهم درگیر که با وساطت هم جواران وماموران باهم سازش و مورد منتفی شد.

 
این مقام انتظامی افزود:درتعاقب این درگیری ،  یکی  ازمنازعان در تماس تلفنی با دوستانش در یکی از شهرستانهای هم جوار ارتباط و به قصد انتقام جویی آنها را به درگیری مجدد دعوت می کند.
 
"سرهنگ رضایی" افزود:درغروب روز گذشته چند نفر از دوستان وی با یک دستگاه پژو405وارد شهرشباب شده و در ورودی شهر،  مقتول را درحالی که سوار بریک دستگاه موتورسیکلت بود با شلیک سه گلوله به سمت وی او را به قتل رسانده و سریعاً ازمحل متواری می شوند.
 
"سرهنگ رضایی"تصریح کرد باتلاش ماموران ، ۲ نفر ازمنازعان درهمان لحظات اولیه دستگیر و به مقر انتظامی  منتقل شدند.
 
وی عنوان کرد،تحقیقات  از افراد دستگیر شده درخصوص شناسایی عامل اصلی قتل و علت و انگیزه آن باهماهنگی مقام قضائی دردستور کار این انتظامی قرار دارد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول درخاتمه ازشهروندان خواست ازتوجه کردن به شایعات فضای مجازی دراین خصوص خودداری نموده واخبار واقعی را ازطریق کانال رسمی پلیس پیگیری نمایند.
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب