سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 36929
|
07:53 - 1398/05/17
نسخه چاپی

فرماندار ایوان:

رسانه ها زبان گویای مردم و مسئولان هستند

رسانه ها زبان گویای مردم و مسئولان هستند
فرماندار ایوان گفت :رسانه زبان گویایی مردم و مسئولان است که به وقت خود از حقوق مردم دفاع می کند و به فراخور نیاز خدمات و دغدغه های مسئولان را به مردم منتقل می کنند.

به گزارشايلام بيدار،مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ایوان در محل فرمانداری ایوان برگزار شد.


در این مراسم " امیدعلی سبزی"، فرماندار ایوان؛ ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه گفت :خبرنگاران آئینه تمام نمای رخدادهای مختلف جامعه هستند ؛ و رسالت آنها ، ایجاب می نماید ، که در عین داشتن جسارت لازم برای بازگو نمودن‌ واقعیت ها ، صداقت و امانت داری  سرلوحه کارخویش قرار دهند .


سبزی اظهار کرد :جایگاه والای خبرنگاران ، ریشه در قداست قلم دارد آنگونه که به صراحت در قرآن کریم به اهمیت ، جایگاه قلم اشاره گردیده است .


 مهندس سبزی بیان داشت : علی رغم وجود تحریم ها ، شرایط خاص اقتصادی،محدودیت های منابع مالی ودولت خدمات قابل توجهی در حوزه های مختلف عمرانی ، اقتصادی ، کشاورزی و خدماتی داشته و دارد ، افتتاح و کلنگ زنی  پروژه های مختلف با صرف هزینه های فراوان که در مناسبت های مهم ،از جمله دهه فجر، هفته دولت و... به بهره برداری می رسند ، نمونه ای از این همه خدمات می باشند .


مدیران شهرستان  موظف و مکلف اند که برای تنویر افکار عمومی و دفاع از عملکرد دولت  اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود را به صورت شفاف و دقیق ارائه نمایند و این کار جزو وظایف ذاتی آنان می باشد .


به همین منظور و با توجه به در پیش بودن هفته دولت ، تمام مدیران شهرستان باید گزارش عملکرد خود را از طریق رسانه های عمومی به اطلاع عموم مردم برسانند ،همه حق انتقاد از دولت را دارند ، اما هر انتقادی باید همراه یک راهکار هم باشد .



وی در ادامه با اشاره به سفر مهندس سلیمانی دشتکی استاندار محترم ایلام به شهرستان ، افزود ، درجریان سفر ایشان ، تعداد ۹ پروژه با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان مصوب گردید . که با عنایت به پیگیری های صورت گرفته،از روند و پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخورد می باشند . که جا دارد از زحمات استاندار محترم ،معاونین ایشان و مدیران کل مرتبط با پروژه ها و مدیران شهرستان تقدیر به عمل آید.

 


انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب