سرویس: سیاسی
کد خبر: 36854
|
07:39 - 1398/05/14
نسخه چاپی

سردار اشتری:

امنیت خط قرمز پلیس است/اجازه گردنکشی و سلب آرامش از مردم را نمی‌دهیم

امنیت خط قرمز پلیس است/اجازه گردنکشی و سلب آرامش از مردم را نمی‌دهیم
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران جزء اقشاری هستند که بیشترین خدمت را در بین جامعه انجام می‌دهند.

به گزارشايلام بيدار،فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه خبرنگار در خصوص اطلاع رسانی اخبار سهم به سزایی دارد، افزود: خبرنگار پل ارتباطی نیروی انتظامی و مردم و مکمل یکدیگر هستند.

او بیان کرد: مهمترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم است و این اعتماد به وسیله عملکرد ما و زحمات خبرنگاران حاصل می‌شود؛ هیچ سدی مانع ارتباط اصحاب رسانه و خبرنگاران با فرماندهی ناجا نیست.

سردار اشتری گفت: برخی پرونده‌ها به دلیل عدم تکمیل آن، بررسی اطلاعات، حرمت اشخاص و مجوز‌های قضایی به دست اصحاب رسانه نمی‌رسد.

 فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: در چهار سازمان مختلف از ۳۲ دستگاه در کشور افکار سنجی شده که در نتیجه آن افزایش اعتماد مردم به پلیس را شاهد هستیم و امروز ناجا دومین دستگاه از نظر اعتماد به جای دارد.

سردار اشتری:  اگر پلیس تقویت شود امنیت خانواده‌ها و مردم و ناموس در جامعه بیشتر می‌شود.

او با اشاره به اتفاقات دی ماه سال ۹۶ گفت: دشمن به دنبال کشته سازی بود، اما مدیریت خوب وضعیت باعث شد تا اوضاع به خوبی سر و سامان پیدا کند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: هفته‌ای در کشور نداریم که ناجا به انقلاب شهید بدهد، این افراد در راه نظام و انقلاب در حال جانفشانی هستند.

سردار اشتری افزود: هر شخصی که خلاف مقررات اقدام کند برخورد قاطع پلیس را خواهد دید، امنیت مردم خط قرمز پلیس است، هیچ فردی حق ندارد با اسلحه و سایر ادوات امنیت جامعه را به خطر بی‌اندازد.

فرمانده ناجا گفت: مامور خانمی که پارسال در پارکی در تهران آن مورد برایش پیش آمد هیچ کوتاهی در انجام خود نداشت، لذا برای وی صحنه سازی کرده بودند، پس از بررسی‌ها و احراز بی گناهی وی از این مامور زن به دلیل انجام اموراتی که وظیفه‌اش بود تقدیر شد.

سردار اشتری تاکید کرد: طبق تاکید مقام معظم رهبری فضای مجازی باید مدیریت شود و مسئولان مربوطه این اقدام را انجام دهد، مامور ما یک برخوردی که طبق قانون انجام می‌دهد در همه فضا‌ها منعکس می‌شود.

او با اشاره به اتفاقی که توسط نماینده مجلس شورای اسلامی برای مامور پلیس اتفاق افتاد، اظهار کرد: نماینده مجلس از پلیس عذر خواهی کرد و همچنین آن فردی که در شیراز با مامور راهور ما برخورد بدی داشت کماکان در زندان است.

سردار اشتری در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره ماجرای درگیری حامد زمانی با نیروی انتظامی اظهار کرد: از وی شکایت شده و برخورد‌ها در حال انجام است.

فرمانده ناجا افزود: طبق قانون با خطاکاران برخورد خواهد شد و هر کسی که بخواهد امنیت پلیس را خدشه دار کند برخورد قاطع و قانونی پلیس را خواهد دید.

او گفت: کشور‌هایی که ادعای پیشرفت و تکنولوژی دارند، در بازدید از پلیس ایران می‌گویند که شما خیلی پیشرفت کردید و از ما جلوتر هستید. 

سردار اشتری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تا ۳ سال آینده الگوی کشور‌های اطراف و سازمان‌های دیگر در داخل کشور خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد