سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 36852
|
07:00 - 1398/05/14
نسخه چاپی

مدیر مرکز فنی حرفه ای ایوان:

520 ایوانی آموزش های فنی وحرفه ای را فرا گرفتند

520 ایوانی آموزش های فنی وحرفه ای را فرا گرفتند
مدیر مرکز آموزش وفنی حرفه ای شهرستان ایوان گفت : از ابتدای سالجاری تاکنون 520نفر از آموزشهای رایگان فنی حرفه ای شهرستان ایوان بهره مند شدند.

به گزارشايلام بيدار،"قباد خسروی "؛مدیر مرکز فنی وحرفه ای شهرستان ایوان ،در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: آموزش فنی و حرفه ای بعنوان یکی از بازوان توسعه اقتصادی وظیفه تربیت و آماده سازی نیروی کار در جامعه را برعهده دارد،مرکزآموزش فنی و حرفه ای شهرستان ایوان نیزهمانند سایر مراکز کشور دو هدف اصلی را دنبال میکند که یکی ارائه آموزش به افراد بیکار و فاقد مهارت و دوم ارائه آموزش به افراد شاغل برای ارتقای مهارت های خود در بازار کار است.


وی گفت:عملکرد مرکز در سال گذشته دربخش های مختلف آموزشی ثابت شهری،سیار شهری، سیارروستایی، عشایر، صنایع و اصناف و ... به میزان 215200نفر ساعت در 85 حرفه آموزشی به تعداد 1192نفر کارآموز ارائه شده که نسبت به تعهدات 105درصد تحقق عملکرد داشته ایم.

 


خسروی  تاکید کرد: از ابتدای سالجاری تا شش مرداد ماه 98 مصادف با روز ملی کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای تعداد 520نفر معادل 96000نفر ساعت در 36 حرفه آموزشی از امکانات و ظرفیتهای کارگاهی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ایوان بصورت رایگان بهره مند شده اند.



این مسئول  بیان داشت: از مهمترین حرفه های آموزشی ارائه شده در سال 98 که در 4 بخش اصلی صنعت-کشاورزی-خدمات و فرهنگ و هنر ارائه می شود.میتوان به نصب دوربین مداربسته-HSE-3DMAX-GPS-کمک نصاب آسانسور-هنر درخانه-برق صنعتی-تعمیراتومبیل گازسوز-تعمیرکار اتومبیل سواری بنزینی درجه 2 و درجه1-سیم کشی مدارات الکتریکی ساختمان بصورت روکار و توکار-کاربرد اینترنت و رایانه در محیط کار واقعی-سازنده گلهای کریستال و رویایی-کیف دوزی با چرم-نر مافزار سه بعدی طراحی مسیر-بافنده شبه قالی فرشینه-قلاب باف پوشاک-خیاطی و... اشاره نمود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب