سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36743
|
08:20 - 1398/04/31
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

برخورد قاطع ناجا با هنجارشکنان ستودنی است/ تقدیر از مواضع صریح فرمانده ناجا

برخورد قاطع ناجا با هنجارشکنان ستودنی است/ تقدیر از مواضع صریح فرمانده ناجا
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سخنان فرمانده انتظامی کشور مبنی بر اینکه در حیطه قانون و با رعایت همه مسائل حقوقی با هنجارشکنان برخورد می کنند مورد حمایت آحاد مختلف جامعه کشور و نیروهای مسلح می باشد.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با حضور در ستاد انتظامی استان ایلام و در دیدار با سردار یاری فرمانده انتظامی این استان با اشاره به مواضع اخیر سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور مبنی بر برخورد قاطع ناجا با هنجارشکنان گفت: سخنان فرمانده انتظامی کشور مبنی بر اینکه در حیطه قانون و با رعایت همه مسائل حقوقی با هنجارشکنان برخورد می کنند مورد حمایت آحاد مختلف جامعه کشور و نیروهای مسلح می باشد.

فرمانده سپاه استان ایلام ادامه داد: برای اجرای قانون راه های مختلفی وجود دارد که از جمله آن می توان به راه های ایجابی اشاره کرد که بهترین راهکار است. اینکه مردم بپذیرند برای برقراری امنیت، نظم، آرامش و رعایت حقوق شهروندی قانون را رعایت کنند و برای همگان این موضوع جا بیفتد، مطمئناً بسیاری از مشکلات موجود در جامعه از بین خواهد رفت.

وی افزود: اما در برخی جاها افرادی هستند که به قانون تن نمی دهند و از آن تخلف می کنند، اینجاست که روش های ایجابی جوابگو نیست و نیاز به قاطعیت وجود دارد تا این افراد آسایش، آرامش و امنیت را از جامعه سلب نکرده و حقوق عامه مردم را ضایع نکنند.

وی افزود: الحمد الله اقدامات نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با هنجارشکنان نشان می‌دهد که هر جایی پای حقوق مردم در میان است، با کسی تعارف ندارد و این ستودنی است.

شاکرمی ادامه داد: ما از برنامه های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و سلامت خانواده ها و مواضع ناجا در برخورد با هنجارشکنان در جای جای کشور و بخصوص استان ایلام حمایت و پشتیبانی های لازم را انجام می دهیم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: در استان ایلام تعامل و همکاری بسیار مطلوبی ما بین سپاه و بسیج با ناجا برقرار است و هر زمان که نیاز باشد در کنار برادران عزیزمان در ناجا در برخورد با قانون شکنان و هنجار شکنان هستیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب