سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36661
|
08:00 - 1398/04/19
نسخه چاپی

برگزاری دوره تخصصی فیلم‌سازی در ایلام

برگزاری دوره تخصصی فیلم‌سازی در ایلام
انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام دوره تخصصی کادربندی و فیلم‌سازی با حضور اساتید مجرب برگزار کرده است.

به گزارشايلام بيدار، "حجت الله منصوربیگی"، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام،بابیان این مطلب، اظهار کرد: این دوره آموزشی از 16 تیرماه سال جاری آغازشده است و تا 2 مردادماه ادامه دارد.

منصوربیگی بابیان اینکه جلسات این دوره آموزشی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی طول ایام هفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این دوره 30 نفر از هنرمندان، هنر آموزان و علاقه‌مندان به فیلم‌سازی شرکت دارند.

وی، گفت: اصول مقدماتی کارگردانی، آشنایی با کادربندی در فیلم کوتاه، کارگاه فیلم‌سازی پیشرفته، آشنایی با فیلم‌نامه، کارگاه بازیگری، تصویربرداری، شخصیت شناسی و انتخاب بازیگر و انتخاب متن ازجمله رئوس آموزشی این کارگاه تخصصی است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام، یادآور شد: استان ایلام در بخش فیلم‌سازی و به‌ویژه فیلم کوتاه، دارای استعدادهای درخشانی است و به‌طورقطع این دوره آموزشی در ارتقای سطح دانش علمی و عملی علاقه‌مندان به فیلم‌سازی در استان، نقش مؤثری خواهد داشت.

منصور بیگی، در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در تلاش است با برگزاری دوره‌های تخصصی برای رشته‌های مختلف هنری، ضمن حمایت از هنرمندان، بتواند گام‌های مؤثری در راستای افزایش سطح تولیدات هنری هنرمندان استان بردارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد