سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36622
|
12:06 - 1398/04/09
نسخه چاپی

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری:

پیام مهم شهیدان درس مقاومت و ایستادگی است

پیام مهم شهیدان درس مقاومت و ایستادگی است
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیام مهم شهدا به ما درس مقاومت است، شهدا به ما نشان دادند که برای اسلام باید تا آخرین قطره خون، مقاومت و ایستادگی کرد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "محسن سعیدی گلپایگانی"، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در آئین تشییع باشکوه هشت شهید گمنام در ایلام گفت: شهیدان دنیا را به خوبی شناختند و همه وجودشان را خرج دین و اسلام و با خدا معامله کردند.

وی اظهار کرد: بالاتر از شهادت عمل صالح دیگری نداریم، آفرین بر شهدا که بالاترین عمل صالح را برای خود انتخاب کردند.

سعیدی گلپایگانی با بیان اینکه جایگاه شهدا جایگاه ارزشمند و ویژه ای است و این شهیدان راه خود را درست انتخاب کردند، افزود: اهل سیاست بر این عقیده هستند ملتی پیرو ز است که مسئله مرگ را حل کند و اسلام عزیز این مورد را به خوبی حل کرده و شهادت را بالاترین درجه می داند.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رهروان پیامبر اکرم (ص) نیز بسیار عاشق شهادت بودند، در زمانی شهادت تنها به صدر اسلام و کربلا مختص شده بود اما این شهیدان عزیز به برکت امام راحل، فرهنگ شهادت را زنده کردند.

وی با بیان اینکه این فرهنگ ما را زنده کرده و به وسیله مدافعان حرم زنده تر شده است، بیان کرد: پیام مهم شهدا به ما درس مقاومت است، شهدا به ما نشان دادند که برای اسلام باید تا آخرین قطره خون، مقاومت و ایستادگی کرد.

سعیدی گفت: با وجود اینکه تشنگی و خستگی امان شهدا را بریده بود، اما تسلیم نشدند و با شهادت خود امنیت کنونی را برای ما به ارمغان آوردند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب