سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36620
|
19:52 - 1398/04/07
نسخه چاپی

معاون فرهنگ دینی و سازمانی قوه قضاییه:

دستگاه قضا ضامن اجرای عدالت اجتماعی است

 دستگاه قضا ضامن اجرای عدالت اجتماعی است
معاون فرهنگ دینی و سازمانی قوه قضاییه، گفت: عمل به تدابیر اقتصاد مقاومتی، راهکاری مؤثر در برابر فشارهای اقتصادی دشمنان است و در این راستا همگی باید تلاش کند که با تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی، مشکلات معیشتی مردم و اقتصادی کشور مرتفع شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام «محمد مسعود معصومی لاری» ظهر امروز (7 تیر) در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام، اظهار کرد: قوه قضاییه ضامن اجرای عدالت اجتماعی در کشور و حافظ حقوق مردم است.

وی، بابیان اینکه هفته قوه قضاییه، فرصتی برای بیان جایگاه و فعالیت‌های تأثیرگذار دستگاه قضا در جامعه و کشور است، تصریح کرد: دستگاه قضا مسئولیت احقاق حقوق آحاد مردم را بر عهده دارد و در این راستا بااقتدار عمل می‌کند.

 

 معصومی لاری، بابیان اینکه دستگاه قضا در برابر تصمیمات غلطی که موجب پایمال شدن حقوق مردم می‌شود باید ورود کنند، افزود: اساس کار دستگاه قضا درواقع دشمن ظالم و یار مظلوم بودن است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

معاون فرهنگ دینی و سازمانی قوه قضاییه، با تأکید بر اینکه همه انسان‌ها طالب عدالت اجتماعی هستند، ابراز کرد: هر ندایی در جهان برای احقاق حقوق مردم برخیزد، عین عدالت‌خواهی است، بعثت پیامبران برای اجرای عدالت بوده و امروز هم انقلاب اسلامی ایران با مبارزه با طاغوت و استکبار به دنبال گسترش عدالت‌خواهی است.

وی، یادآور شد: امروز هیچ کشور و نظامی، سالم‌تر و پاک‌تر از جمهوری اسلامی در جهان نیست، گفت: عمل به تدابیر اقتصاد مقاومتی، راهکاری مؤثر در برابر فشارهای اقتصادی دشمنان است و در این راستا همگی باید تلاش کند که با تکیه‌بر ظرفیت‌های داخلی، مشکلات معیشتی مردم و اقتصادی کشور مرتفع شود.

 

معصومی لاری، تصریح کرد: اگر مسئولی در راستای اجرای تدابیر اقتصادی کوتاهی کند، موجب پایمال شدن حقوق مردم شده است و بنابراین دستگاه قضا باید به موضوع ورود کند و به دنبال احقاق حقوق مردم باشد.

معاون فرهنگ دینی و سازمانی قوه قضاییه، بابیان اینکه عدالت‌طلبی و اجرای دقیق عدل در جامعه در همه عرصه‌های اجتماعی و فردی موجب تعالی و پیشرفت جامعه می‌شود، تصریح کرد: همه ادیان الهی هم برای اجرای عدالت ظهور کردند زیرا عدالت‌خواهی، موجب رشد سلامت جامعه بشری می‌شود.

 وی، در پایان با اشاره به اقتدار کشور و به‌ویژه سپاه مقتدر در زمینه دفاع از تمامیت ارضی کشور، انهدام پهباد آمریکایی را نمونه‌ای از اقتدار ایران اسلامی در برابر هرگونه تجاوز به تمامیت ارضی کشور و پیام اقتدار به دشمنان نظام اسلامی دانست.

گفتنی است، میز خدمت قضایی و دیدار مردمی و پاسخگویی مسئولان زندان های استان ایلام به مناسبت هفته قوه قضائیه در مصلی بزرگ امام خمنی(ره) شهر ایلام قبل از خطبه های نماز جمعه برگزار شد.

 

انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب