سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36585
|
08:31 - 1398/04/03
نسخه چاپی

فرماندار آبدانان:

دسترسی به قرص برنج باید محدود شود

دسترسی به قرص برنج باید محدود شود
فرماندار آبدانان گفت: روند استفاده از قرص برنج جای نگرانی دارد و باید محدودیت شدید در عرضه این قرص در سطح جامعه انجام شود.

به گزارشايلام بيدار، "سیروس مراد حاصلی"، فرماندار آبدانان در نشست بررسی مشکلات اجتماعی اظهار کرد: یکی از مشکلات مبتلا به این شهرستان روند خودکشی است که باید بطور ویژه توسط مسئولان ذیربط مورد کنکاش و بررسی قرار گیرد.

وی مهم ترین علت خودکشی را مسائل خانوادگی، مشکلات اقتصادی و بیماری های روحی ، روانی اعلام کرد و یادآور شد: براساس بررسی های بعمل آمده دامنه سنی افراد خودکشی کننده بین ۱۶ تا ۳۰ سال است.

"محمد صبوری"مسئول اداره بهزیستی آبدانان نیز گفت: ۹۰ درصد افرادیکه خودکشی می کنند با استفاده از قرص های برنج دست به این اقدام می زنند که این نوع قرص نیز هم اکنون در سطح مغازه های شهر براحتی در دسترس همه قرار دارد.

وی خواستار جمع آوری مواد و قرص های خطرناک از سطح شهرها شد و افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی، ارائه مشاوره های علمی به افراد و خانواده های آسیب پذیر، اعطای تسهیلات اشتغالزایی به افراد نجات یافته و مشاوره های قبل از ازدواج از مهمترین اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه توسط اداره بهزبستی شهرستان آبدانان است که بصورت مرتب و مستمر در کانون های جمعیتی در حال برگزاری است.

آبدانان خبر

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب