سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36557
|
07:21 - 1398/03/30
نسخه چاپی

مرکز پزشکی قانونی «چرداول» راه‌اندازی شد

مرکز پزشکی قانونی «چرداول» راه‌اندازی شد
مدیرکل پزشکی‌قانونی استان ایلام گفت: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده در راستای اجرایی کردن اهداف گام دوم انقلاب، مرکز پزشکی قانونی شهرستان چرداول در شهر سرابله راه‌اندازی شد.

به گزارشايلام بيدار، "مهدی علیزاده‌مهاجر"، مدیرکل پزشکی‌قانونی استان ایلام  با اعلام این خبرگفت: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده در راستای اجرایی کردن اهداف گام دوم انقلاب، مرکز پزشکی قانونی شهر سرابله راه‌اندازی شد.

 وی افزود: در این راستا مشکلات مردم این شهرستان از نظر دریافت خدمات پزشکی قانونی مرتفع خواهد شد.

مدیرکل پزشکی‌قانونی استان اظهار داشت: مکان پزشکی‌قانونی شهرستان چرداول در شهر سرابله و در شورای حل اختلاف مستقر است.

وی در ادامه از راه‌اندازی پزشکی قانونی در شهرستان دره‌شهر خبر داد و گفت: هدف ما راه‌اندازی مرکز پزشکی قانونی در همه شهرستان‌های تابعه استان مانند سایر شهرستان‌ در استان‌های کشور است.

علیزاده‌مهاجر بیان داشت: با توجه به‌اینکه تعداد مراجعین جهت معاینه (تصادف، نزاع، استخدام و ...) به واحدهای معاینات استان در سال گذشته به تعداد 17025 نفر بوده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان 6 درصد افزایش یافته است که این امر باعث نارضایتی ارباب رجوع از نظر زمان رسیدگی به پرونده‌ها شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در نیمه اول سال‌جاری مراکز پزشکی قانونی شهرستان‌های تابعه استان راه‌اندازی خواهند شد.

مدیرکل پزشکی‌قانونی استان خاطرنشان کرد: شهرستان‌های ملکشاهی، مهران، و آبدانان فاقد مراکز پزشکی‌قانونی هستند که امیدواریم به‌زودی این مشکل نیز برطرف شود.

دیار زاگرس

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد