سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36548
|
07:38 - 1398/03/29
نسخه چاپی

در قالب طرح شهید رهنمون صورت گرفت؛

خدمت بی منت تیم های بهداشتی به مناطق محروم چرداول

خدمت بی منت تیم های بهداشتی به مناطق محروم چرداول
در قالب طرح شهید رهنمون تیم های بهداشتی ودرمانی به مناطق محروم شهرستان چرداول اعزام شدند.

به گزارشايلام بيدار، منطقه زردلان در  هلیلان را می توان نماد محرومیت در سراسر استان ایلام دانست که مردم آن به کم ترین امکانات هم دسترسی ندارند بنابراین نیازمند رسیدگی است.

محرومیت شامل دسترسی کم تر به بهداشت وپزشک وهمچنین اماکانات ، وسایل ارتباطی ،آب ومواردی از این قبیل می شود که مصداق بارز آن منطقه زردلان  در هلیلان است.

طرح شهید رهنمون یکی از طرح هایی است که مصداق خدمت صادقانه به مردم است وهربار دریکی از مناطق محروم شهرستان چرداول خالصانه به مردم نیازمند خدمت ارائه می دهد.

صیدی نژادمسئول بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با خبرنگار دیار زاگرس گفت: بسیج جامعه پزشکی چرداول با اعزام ۴تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون جهت اجرای طرح بسیج ملی فشارخون در منطقه زردلان سردسیر در فاصله ۱۸۰کیلومتری از مرکز شهرستان اعزام شد.

وی افزود: در روستاهای گلدره سفلی و علیا،میدرعلیا،چال خشک سفلی و علیا،شاران باغ،چنار که روستاهای اقماری آن منطقه هستند نسبت به سنجش فشارخون آن اهالی اقدام گردید.

مسئول بسیج جامعه پزشکی چرداول خاطرنشان کرد: دراین طرح  بیش از ۴۱۰نفر را ویزیت و اندازه گیری فشارخون نمودند و به بیماران  بنا به تجویز پزشک داروی رایگان داده شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب