سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36541
|
00:14 - 1398/03/28
نسخه چاپی

رییس ستاد سفر رییس جمهور به ایلام معرفی شد

رییس ستاد سفر رییس جمهور به ایلام معرفی شد
استاندار ایلام طی حکمی احمد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار را به سمت رییس ستاد سفر رییس جمهور به استان معرفی و منصوب کرد.

به گزارشايلام بيدار، استاندار ایلام طی حکمی احمد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار را به سمت رییس ستاد سفر رییس جمهور به استان معرفی و منصوب کرد.

قاسم سلیمانی در این حکم آورده است، با عنایت به سفر قریب الوقوع حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان رییس ستاد سفر تعیین و منصوب می نمایم.

فراهم آوردن همه تمهیدات لازم و ضروری، برنامه ریزی و برگزاری جلسات با روسای کمیته ها و اتخاذ تصمیمات مهم و اساسی، استفاده از ظرفیت ها و تمام امکانات استان از جمله اموری است که انتظار می رود با جدیت تمام نسبت به انجام آن اهتمام ورزید.

ضمناً روسای کمیته ها و مدیران دستگاه های اجرایی همکاری لازم را با جنابعالی به عمل خواهند آورند، توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار طی احکامی جداگانه حکم روسای کمیته اقتصادی، کمیته فرهنگی و اجتماعی، امور زیربنایی و کمیته اطلاع رسانی را ابلاغ کرده است.

رییس جمهور قرار است به زودی به استان ایلام سفر کند و طرح های مختلفی در این استان افتتاح و کلنگ زنی نماید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب