سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36540
|
00:09 - 1398/03/28
نسخه چاپی

مدیرحوزه علمیه خواهران ایلام:

مذاکره با آدم دروغگو کم خردی است

مذاکره با آدم دروغگو کم خردی است
مدیر حوزه علمیه خواهران ایلام گفت: راه مقابله با زورگوئی ها و خواسته های دور از منطق آمریکا تنها مقاومت و پایداری است.

به گزارشايلام بيدار، "ثریا عابدی"، مدیر حوزه علمیه خواهران ایلام با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشت: معظم اله در این دیدار آب پاکی را روی دست همه جریان های غرب گرای داخلی و تلاش ها و نقشه های بیگانگان ریخت و با صراحت تمام اعلام کرده که ایران اسلامی هیچ گاه در تله مذاکره نخواهد افتاد.

وی افزود: رهبری در این دیدار دو ساعته با دادن پاسخ های قاطع و نمایاندن بد طینتی و پلیدی نیت آمریکا در مقابل ایران اعلام کرد که این کشور هیچ وقت خیرخواه هیچ امتی نبوده و اگر قادر به عملی کردن نقشه هایش در مقابل ایران بود هیچ وقت کوتاهی نمی کرد.

عابدی با بیان اینکه مذاکره کردن با آمریکا با تجربه ای که کشور ما در خصوص برجام دارد، کاری عبث و بیهوده است، تصریح کرد: رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن به دروغگوئی آمریکا صحه گذاشتند و بیان داشتند که آنچه که ترامپ می گوید دروغ بوده و همین بیان؛ نمود این مطلب است که قطعا ثمره مذاکره به آدم دروغگو کم خردی و خسران است.
مدیر حوزه علمیه خواهران ایلام با تاکید بر این مطلب که راه مقابله با زورگوئی ها و خواسته های دور از منطق آمریکا تنها مقاومت و پایداری است، بیان داشت: هر کجا در مقابل زورگویان و سلطه جویان با غیرت و سربلندی ایستادگی کرده و در برابر ظلم و خدعه آنان سر تسلیم فرو نیاوریم پیروز و عزتمند بودیم، لذا نباید هیچ گاه از منطق مقاومت و ظلم ناپذیری خود عقب نشینی کنیم.

وی به صف مسئولان کشورهای خارجی برای آمدن به ایران اشاره وخاطرنشان کرد: اینکه بعد از 41 سال نخست وزیر ژاپن برای دیدار با مسئولان کشورمان به ایران آمده ثمره مقاومت و ایستادگی است و اگر از همان ابتدا این سیاست را در پیش میگرفتیم آمریکا جرات اعمال این همه فشار و تحریم را بر علیه کشورمان نداشت.

ایلام رصد

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب