سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36522
|
01:39 - 1398/03/26
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام:

قطع دخالت آمریکا رمز توسعه و پیشرفت کشور است

قطع دخالت آمریکا رمز توسعه و پیشرفت کشور است
مسئول سازمان بسیج دانشجوئی استان ایلام گفت: رمز توسعه ما این است که آمریکای جهان خوار و شیطان بزرگ در مناسبات و تصمیم گیری های ما دخیل نباشد.

به گزارشايلام بيدار، "عارف شربی نیازی" مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری حول محور منطق مقاومت اظهار داشت: دشمن در شرایط کنونی با دو حربه به مقابله با نظام اسلامی پرداخته است، یکی جنگ اقتصادی و دیگری اصرار بر کشاندن ایران پای میز مذاکره است.

وی با بیان اینکه دشمن با این اقدامات تنها در صدد تسلیم شدن ایران اسلامی است، تصریح کرد: اقدامات مزدورانه و منافقانه آمریکا و اروپا در قبال برجام و نقض همه تعهدات انجام گرفته توسط آنان این بدبینی را در مسئولان و مردم ایران ایجاد کرده است که باری دیگر تن به اشتباه مذاکره نداده و تسلیم خواسته های غیر منطقی دشمن نشوند.
شربی نیازی در ادامه به نشست ۱+۵ با ایران اشاره کرد و گفت: در دو سال مذاکره مستمری که جمهوری اسلامی ایران با گروه ۵+۱ و برنامه جامع اقدام مشترک داشت، آمریکا دشمنی و بدعهدی خود را ثابت کرد لذا نباید انتظار داشت که مذاکره با این کشور منجر به حل شدن مشکلات شود..

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام، با تاکید بر لزوم برخورداری ملت و مسئولین از منطق مقاومت، گفت: با توجه به مبانی دینی و اعتقادی حاکم بر جامعه اسلامی ذکر این نکته که مبنای نظری مقاومت ریشه در عقلانیت سیاسی ما داشته و مبتنی بر فطرت انسانی و دینی ما است عمل به آن و اجرائی شدن آن در شرایط و برهه کنونی بسیار راهگشا خواهد بود.

وی به ثمرات این اصل در مقابله با منطق زورگویی و استکباری آمریکا در طول عمر انقلاب اسلامی و همچنین در جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی اشاره و بیان کرد: مقاومت در طی دهه‌های اخیر توانسته افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی که مورد حمایت آمریکا و انگلیس و دیگر قدرت‌های بزرگ است را بشکند.

شربی نیازی افزود: در جنگ‌ ۲۲ روزه جبهه مقاومت اسلامی و تمامی گروه‌های جبهه مقاومت توانستند مقابل اشغالگری رژیم صهیونیستی و تجاوز آنها ایستادگی کنند ودر آخرین نبردی که بر ضد مردم غزه انجام شد دشمن تنها دو روز توانست در برابر موشک‌های جبهه مقاومت ایستادگی کند و بلافاصله تقاضای آتش بس داد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام، با تاکید بر اینکه رمز توسعه ما این است که آمریکای جهان خوار و شیطان بزرگ در مناسبات و تصمیم گیری های ما دخیل نباشد، خاطرنشان کرد: آنچه که تا کنون زمینه پیشرفت و تعالی کشور را در همه عرصه های پیش روی نظام فراهم آورده قطع امید از غیر و تکیه بر داشته ها و توانائی های درونی بوده است. از امروز تا هر زمان دیگری اگر می خواهیم اقتدار و استقلال خود را حفظ کرده و در عین حال مسیر رشد و توسعه را بپیمائیم، باید بر مبنا و منطق مقاومت حرکت کنیم و به توانمندی های خود و جوانان برومند و انقلابی خود اعتماد داشته باشیم.

ایلام رصد
 
انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد