سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36520
|
00:10 - 1398/03/26
نسخه چاپی

مدرس دانشگاه:

راهبرد مقابله با جنگ اقتصادی اتکا به توان داخلی است

راهبرد مقابله با جنگ اقتصادی اتکا به توان داخلی است
مدرس دانشگاه گفت :مقاومت،اتکابه توان داخلی تنها راه مقابله با زیاده خواهی های دشمنان است اگر این دومقوله را الگو قرار دهیم بسیاری از مشکلات مرتفع می شود.

به گزارشايلام بيدار، "عباس آزادی"، مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:همان‌طور که رهبر انقلاب نیز فرمودند مقاومت هزینه دارد اما هزینه تسلیم در برابر دشمن از مقاومت بیشتر است.

آزادی افزود: امام راحل نیز همیشه مبارزه با استکبار جهانی را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مسائل انقلاب اسلامی می‌دانستند و بعد از ایشان نیز رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان اعلام کردند که مقاومت تنها راه مقابله با استکبار جهانی است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز گذشته در حرم امام خمینی (ره) نیز به موضوع مقاومت در برابر استکبار به‌عنوان یکی از اصول اساسی امام راحل و انقلاب اسلامی اشاره کردند.

این مدرس دانشگاه بیان داشت: هر جا در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کردیم موفق بوده‌ایم و در منطقه نیز با همین مقاومت موفق شدیم دشمن تکفیری را شکست دهیم وهمین خودباوری وتکیه به توان داخلی است که امروز شاهد امنیت صددرصدی و پیشرفت در کشور هستیم.

وی با اشاره به وضعیت  اقتصادی که بر جامعه حاکم است  افزود: دشمن سعی دارد با ترفندهای مختلف جامعه را تحت سیطره خوددرآورد اما باید گفت بامقاومت می توان دشمن را به عقب راند همچنان که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب نیز این موضوع را به‌خوبی مشاهده کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر تهدیدات و باج‌خواهی دشمنان باعث عقب‌نشینی آن‌ها می‌شود چون اگر در مقابل دشمن یک‌قدم عقب‌نشینی کنیم دشمن چند قدم جلو می‌آید بنابراین تنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان مقاومت و پایداری است.

جویزر

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد