سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36503
|
14:16 - 1398/03/23
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان:

همسران و خانواده های شهدا اسوه های صبر و استقامت هستند

همسران و خانواده های شهدا اسوه های صبر و استقامت هستند
نماینده ولی فقیه در استان گفت: همسران و خانواده های شهدا اسوه های صبر و استقامت هستند.

به گزارشايلام بيدار، همایش انس و مودت ویژه خانواده های معظم شهدای پیشکسوتان استان ایلام صبح امروز؛ 23 خرداد ماه در محل هتل لاله شهر ایلام برگزار شد.

حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: شهدا برای عزت و اقتدار این مملکت، جان خود را نثار کرده و بزرگترین ایثار را انجام دادند.

وی اظهار کرد: همسران معزز شهدا نیز با گذشت و فداکاری خود ادامه دهنده راه سرخ شهدا و اسوه های صبر و استقامت در جامعه هستند.

امام جمعه ایلام افزود: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک اقدام فرهنگی در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه است و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در کنار مسئولان و خادمان شهدا در این زمینه نقشی اثرگذار دارند.

فرمانده سپاه استان ایلام نیز در این مراسم گفت: در دوران دفاع مقدس، ما هشت سال در مقابل تمامی ابرقدرت‌ها جنگیدیم، که این جز با همت مردم و دستور دفاعی که از سوی امام(ره) صادر شد میسر نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم از پیر تا جوان، زن و مرد در جنگ نشان از یک حماسه ملی بود گفت: ما در جنگ، انقلاب و مملکت خود را بیمه کردیم.

شاکرمی افزود: ما شهدای فراوانی در جبهه‌های مختلف در غرب و جنوب کشور داده‌ایم که لازم است یادگاران این عزیزان و همچنین جانبازان غیور و ایثارگرانی که برای این مرز و بوم جنگیده‌اند را تکریم کنیم و ارج نهیم، لذا از اداره کتابخانه‌های عمومی که بانی این مراسم بودند تشکر و قدردانی می‌کنم.

در این همایش قرائت قرآن، سرود ملی، خاطره گویی برگزار و در ادامه ذاکر اهل بیت(ع) به مداحی پرداخت.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب