سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36453
|
22:41 - 1398/03/17
نسخه چاپی

بعد از کمک یک میلیاردی سپاه به پمپاژداران انجام می گیرد؛

رونق دوباره ۶۰ هکتار زمین کشاورزی در سیروان/ ۱۵۰ تن برنج برداشت می‌شود

رونق دوباره ۶۰ هکتار زمین کشاورزی در سیروان/ ۱۵۰ تن برنج برداشت می‌شود
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: با بهره‌برداری مجدد از کانال آب در سیروان بیش از ۶۰ هکتار زمین کشاورزی آبیاری و حداقل ۱۵۰ تن برنج برداشت خواهد شد.

به گزارشايلام بيدار، "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ظهر امروز در جریان بازدید از کانال کشاورزی باقری واقع در سیروان که در اثر سیل اخیر تخریب شده بود، گفت: کانال در حال ترمیم مسیر تأمین آب زمین‌های کشاورزی سه روستای ورگچ، درویشان و شورآب خانعلی با بیش از ۳۰۰ خانوار است که در جریان سیل اخیر تخریب شده بود.

وی افزود: سپاه در بازدیدهای میدانی انجام گرفته شده تمام ظرفیت‌های خود را برای احداث مجدد این کانال به‌کار گرفته و با یک کار جهادی در راستای برنامه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی به صحنه آمده است.

 

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان داشت: مصمم هستیم ظرف 2 الی 3 هفته آینده این کانال را مجدداً ترمیم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری مجدد از کانال بیش از ۶۰ هکتار زمین کشاورزی آبیاری و حداقل ۱۵۰ تن برنج برداشت خواهد شد. 

 

شاکرمی ادامه داد: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی، خیرین و گروه‌های جهادی این کار را هرچه سریع‌تر به سرانجام برسانیم و شاهد فعالیت مجدد کشاورزان در زمین‌های کشاورزی خود باشیم.

 

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به شعار سال(رونق تولید)، سپاه همیشه در کنار مردم خواهد بود و خادمی مردم را برای خود افتخار می‌دانیم.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب