سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 36445
|
09:01 - 1398/03/15
نسخه چاپی

امام جمعه دره شهر:

برخی با ویژگیهای امام فاصله دارند

برخی با ویژگیهای امام فاصله دارند
قنبر بیگی افزود: برخی خلاف ویژگی های امام(ره) به دنبال فراموشی کارها خودساخته آرمانهای ایشان هستند.

به گزارشایلام بیدار، حجت الاسلام "محمد جواد قنبربیگی"، امام‌جمعه دره شهر در خطبه های نماز عید فطر این شهرستان گفت: آرمانگرایی، فراموش نکردن کارهای خودساخته، دوری از اشرافیت، انجام کارهای بعنوان وظیفه، حمایت قاطع از ملت مظلوم فلسطین، اعتماد به وعده الهی، بی اعتمادی به دشمن و فراموش نکردن آرمانها از ویژگیهای منحصر بفرد امام خمینی (ره) بوده است.

وی اظهار کرد: کسانی که ویژگیهای منحصر به فرد و ارزشمند امام(ره) را رعایت کنند در خط ایشان و افرادی که بجای عمل این ویژگیها شعار می دهد فرسنگها با امام فاصله دارند.

قنبر بیگی افزود: برخی خلاف ویژگی های امام(ره) به دنبال فراموشی کارها خودساخته آرمانهای ایشان هستند. این افراد قطعا خود فراموش خواهند شد و آرمانها همچنان نور افشانیخواهد کرد.

وی تصریح کرد: کسانی که در اشرافیت هستند خود را در خط امام نداند.

حجت الاسلام قنبر بیگی یادآور شد: امیدواریم مسئولان با توجه به ویژگی بی اعتمادی امام (ره) به دشمنی مانند امریکا، اینبار نیز برای صدمین بار از یک سوراخ گزیده نشوند.

امام جمعه دره شهر با اشاره به وضعیت پل گاومیشان خاطر نشان کرد: در بازدیدی که از این پل داشتیم مسئولان قول افتتاح فاز اول ان را تا جمعه داده اند که از تلاشها و زحمات این مجموعه تشکر میکنیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد