سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36436
|
12:10 - 1398/03/13
نسخه چاپی

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

بیانیه گام دوم انقلاب نشات گرفته از اندیشه های امام راحل است

بیانیه گام دوم انقلاب نشات گرفته از اندیشه های امام راحل است
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: سه رکن اساسی پیروزی و استقرار انقلاب، دین باوری، اعتماد و مردم داری امام راحل است.

به گزارشايلام بيدار،"سعید اوحدی"، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صبح امروز در سی‌امین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در محل مسجد جامع شهر ایلام اظهار کرد: قرائت امام از اسلام همراه با آزادی، عدالت اجتماعی، کرامت و رهایی انسان‌ها بود.

وی افزود: امام (ره) در سال ۱۳۴۲ بارها و بارها به روسای حکومت شاهنشاهی نصیحت کرد که به اسلام ظلم نکند، گوش ندادند و سرانجام آنان به نابودی کشیده شد.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری تهران بیان داشت: گروهی از انسان‌ها مانند امام خمینی (ره) در جهان تاریخ ساز و ارزشمند می‌شوند که باید با الگو قرار دادن ایشان کارهای دشوار را آسان کرد.

وی ادامه داد: اعتماد امام به ملت که امروز از تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیز هست، امروز سبب  عزت انقلاب شده و این امر مهم از برکات ۸ سال دفاع مقدس و اعتماد امام به مردم است.

اوحدی تصریح کرد: انسانی که تقوا پیشه کند و از مادیات بگذرد خداوند قدرتی درون آنها قرار خواهد داد که بدی‌ها را به خوبی تشخیص دهد.

اوحدی بیان داشت: بعد از گذشت نیم قرن از سخنان امام راحل که فرمودند منفورترین دیکتاتور رئیس جمهور آمریکا است امروز این صحبت به خوبی در جهان و در بین مسلمان مشخص است.

این مقام مسوول ادامه داد: اگر رهبر انقلاب امروز با درایت اعلام خواهد کرد که هیچ کشوری جرات  جنگ با ایران را ندارد به‌واسطه وجود ملتی است که در تمام عرصه‌ها در کنار نظام از باورهای دینی و عزت و انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: سه رکن اساسی پیروزی و استقرار انقلاب، دین باوری، اعتماد و مردم داری امام راحل است و این موضوع مهم امروز در کشور به خوبی روشن است.

وی اظهار داشت: مسوولان و ملت بیانه گام دوم انقلاب را به عنوان منشور ۴۰ انقلاب اسلامی  مطالعه کنند، مقام معظم رهبری برای نوشتن این بیانه وقت گذاشتند بنابراین توجه به فرمایشات این عالم فرزانه مهم و ضروری است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب