سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36389
|
11:30 - 1398/03/10
نسخه چاپی

"به وقت قدس"،ایلامی ها به معامله قرن "نه" گفتند

"به وقت قدس"،ایلامی ها به معامله قرن "نه" گفتند
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز و همزمان با سراسر کشور و مقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 11 و 30 در استان ایلام آغاز شد.

به گزارشايلام بيدار،مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز و همزمان با سراسر کشور و مقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 11 و 30 در استان ایلام آغاز شد.

این مراسم با حضور وسیع طیف‌های مختلف مردم استان که با شعارهای خود حمایت از حقوق ملت فلسطین، محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس و رد معامله قرن را سر می‌دهند، در حال برگزاری است.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان ایلام

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای، مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح استان ایلام را اعلام کرد.

 مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در ایلام به شرح زیر است:

ایلام: مقابل سازمان جهاد کشاورزی – خيابان آيت الله حيدري - میدان شهید کشوری – بلوار آزادی – چهار راه مادر – مصلي امام خميني (ره)، ساعت شروع: 11:30 صبح، سخنران: حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

آبدانان: میدان بسیج – خیابان ولیعصر (عج) – میدان ولیعصر (عج) – خیابان شهید مطهری – مسجد جامع، ساعت 12 ظهر

ایوان: مقابل سپاه ناحیه به سمت مسجد امام حسن مجتبی (ع)، ساعت: 12:30 ظهر

بدره: مقابل مسجد جامع – خیابان شهید مطهری – بلوار امام (ره) – گلزار شهدای گمنام، ساعت شروع: بعد از اقامه نماز جمعه

دهلران: مقابل مسجد جامع – به طرف میدان انقلاب، بعد از اقامه نماز جمعه

دره شهر: نبش خیابان پاسداران –خیابان جمهوری اسلامی – چهاراه نیروی انتظامی – چهار راه شهید نوروزی – مسجد جامع ساعت: 12 ظهر

سرابله: میدان معلم به طرف مسجد جامع، ساعت: 12 ظهر

سیروان: مقابل مسجد جامع – به طرف گلزار شهدای گمنام، ساعت شروع: بعد از اقامه نماز جمعه

مهران: مقابل مسجد جامع – چهارراه برق، ساعت شروع: بعد از اقامه نماز جمعه

ملکشاهی: مقابل مسجد جامع به طرف میدان شهدا، ساعت شروع: بعد از اقامه نماز جمعه

سخنرانی "حجت الاسلام سعیدی" در راهپیمایی روز قدس ایلام

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: "رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا " در راهپیمایی روز جهانی قدس در ایلام سخنرانی می‌کند.

حضور با نشاط کودکان در راهپیمایی

کودکان ایلامی نیز به همراه پدر و مادر در راهپیمایی روز قدس ایلام حضور چشمگیری داشتند.

کودکان همچون بزرگترها با دست نوشته‌هایی که نشان از محکومیت جنایت‌های اسرائیل علیه کودکان فلسطینی دارد در مسیر راهپیمایی روز قدس حضور دارند.

حضور مسئولان استان در راهپیمایی
 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام،استاندار ایلام،فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان،فرمانده انتظامی استان،معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و نیز دیگرمسئولان و مدیران استان همراه با مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

روز قدس مظهر وحدت دنیای اسلام

حجت الاسلام و المسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در ایلام گفتگوی اختصاصی با خبرنگارایلام بیدارگفت: روز قدس یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است و روزی است که در بین جهان اسلام وحدت و انسجام به وجود می آید.

وی اظهار کرد: خروجی این روز قدس را اکنون به وضوح می بینیم که آن افسانه شکست ناپذیری ارتش اسرائیل از بین رفت و گنبد آهنین تبدیل به گنبد شیشه ای شده است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: اکنون این دشمن است که  قدرت مقابله با حماس و با مقاومتی که در منطقه شکل گرفته است، ندارد.

کریمی تبار ادامه داد: این روند رو به رشد به سمت اضمحلال رزیم اشغالگر قدس پیش می رود و در آینده ای نزدیک با ادامه این رویکردها به سمت محو شدن اسرائیل از زمین خواهیم رفت.

معامله قرن محکوم به شکست است

"قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداربا اشاره به اهمیت روز قدس گفت: روز قدس نشان دهنده اوج وحدت اسلامی بروی یک هدف مقدس که همانا آزادسازی سرزمین های اسلامی از رژیم اشغالگر صهونیستی است،می باشد.

وی اظهار کرد: این حضور گسترده مردم در سراسر دنیا یک هشدار قوی به حامیان رژیم صهیونیستی به خصوص امریکای جنایتکار و عوامل آنها در خلیج فارس و نیز عربستان است که بدانند مردم مسلمان برخلاف برخی از رژیم های دست نشانده قاطعانه از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.

سلیمانی افزود: بدون شک مردم تا پیروزی نهایی در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند بود و برای این هدف از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به توطئه آمریکا در طرح معامله قرن نیز گفت: معامله قرن یک معامله امریکایی است که قطعا محکوم به شکست است که مفهوم آن به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر صهوینیستی و محدود کردن فلسطینی ها در سرزمین های خود است.

وی بیان کرد: قطعا مردم مسلمان دنیا این معامله را نمی پذیرند و هر مرد آزاده به خصوص رؤسای جمهور وسران آزاده دنیا این معامله را نخواهند پذیرفت و قطعا محکوم به شکست است.

آزادی قدس قدمی لازم و ضروری برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی

جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیدارگفت:آرمان فلسطین و قدس نابود شدنی نیست و با تحقق وعده صادق خداوند بساط اشغالگران صهیونیست برچیده خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمانی به نابودی این غده سرطانی نزدیک شده ایم و ان شاالله با وحدت کشورهای اسلامی با محوریت مقاومت شاهد ریشه کن شدن اسرائیل خواهید بود.

شاکرمی افزود:همه اقدامات آمریکا در ۴۰ سال گذشته با شکست مواجه شده است، ولی آنها درس نمی‌گیرند و این طرحی که از آن با عنوان معامله قرن یاد می شود نیز قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد:فلسطین متعلق به آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست که بخواهند در مورد آن تصمیم بگیرند. بلکه این فلسطینی‌ها، اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی هستند که حق تعیین سرنوشت خود را دارند.

وی گفت:قدس قبله نخست مسلمین بوده و جایگاه اساسی در اندیشه‌های مسلمین دارد و آزادی آن قدمی لازم و ضروری برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و طرح‌ریزی نظم نوین جهانی می‌باشد.

استکبارستیزی فلسفه روز قدس

سردار "نورعلی یاری"، فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس به خبرنگار ایلام بیدار گفت: روز قدس، فرصتی بی‌بدیل برای ارائه همبستگی مسلمانان با همدیگر و مخصوصاً مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: این اتحاد می تواند بر توانمندسازی کشورهای اسلامی در برابر دشمنان بی شمارشان بسیار موثر و مفید واقع شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام به حضور باشکوه مردم خوب و ولایتمدار استان ایلام در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: امروز مردم عزیز و روزه‌دار، بار دیگر ثابت کردند که پای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده و با تحریم ها و تهدیدهای دشمن پاپس نمی کشند.

سردار یاری در پایان گفت: مردم با حضور در این راهپیمایی ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم جعلی را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان دادند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب