سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36313
|
12:33 - 1398/02/31
نسخه چاپی

مدیرعامل موسسه راهیان کوثر:

فرهنگ جهادی در مدارس نهادینه شود

فرهنگ جهادی در مدارس نهادینه شود
مدیرعامل موسسه راهیان کوثر گفت: باید فرهنگ جهادی در مقابله با توطئه‌های دشمنان در مدارس و نسل جوان و نوجوان ترویج و نهادینه تا اهداف دشمن ناکام شود.

به گزارشايلام بيدار، سردار "عبدالرسول محمودآبادی"، مدیرعامل موسسه راهیان کوثر صبح امروز، 31 اردیبهشت ماه در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: بیش از 13 میلیون دانش‌آموز در 110 هزار مدرسه کشور تحصیل می‌کنند.

وی از واگذاری اداره 14 درصد مدارس به بخش خصوصی خبرداد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی قرار است اداره 20 درصد مدارس به بخش خصوصی واگذار شود که هم اکنون  14 درصد این مدارس توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

مدیرعامل موسسه راهیان کوثر تاکید کرد: اگر مجموعه‌هایی که صلاحیت کار تربیتی را دارند عهده‌دار این مسئولیت شوند کارها بهتر پیش می‌رود.

وی با تاکید بر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن به سبک دفاع مقدس و جهادی افزود: باید فرهنگ جهادی در مقابله با توطئه‌های دشمنان در مدارس و نسل جوان و نوجوان ترویج و نهادینه تا اهداف دشمن ناکام شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این دیدار به نقش تعلیم و تربیت و تربیت در راستای تحقق تمدن اسلامی در جامعه پرداخت و اظهار کرد: بایستی با بهره‌گیری از الگوهای تربیتی در راستای تربیت نیروی موحد و متعهد به انقلاب اقدام به ایجاد مدارس در تراز انقلاب کرد.

شاکرمی با تاکید بر اینکه نظام تعلیم و تربیت نقش مهمی در تربیت نسل‌های آینده انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: باید مدارس و نسل آینده انقلاب اسلامی دارای ویژگی‌هایی در راستای تراز انقلاب اسلامی باشند که مدارس راهیان کوثر با تربیت اسلامی تراز انقلاب در این راستا فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت:هدف دشمن از فرهنگ زدایی و هویت زدایی، جا انداختن باورهای التقاطی و وارداتی و تضعیف آرمان های دینی است. در این شرایط معلمان و فرهنگیان باید هویت عظیم انسانی و روح خودباوری را در دانش آموزان تقویت کنند.

وی افزود: تلاش می کنیم این مدارس را تا آغاز سال جدید تحصیلی در تمامی شهرستان ها در مقطع ابتدایی پسرانه و دخترانه راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب