سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36311
|
07:34 - 1398/02/31
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

سپاه حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب است

سپاه حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب است
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب است.

به گزارشايلام بيدار، نشست فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با فرماندهان نواحی سپاه تابعه در محل سالن نشست های هتل زاگرس ایلام برگزار شد.

شاکرمی، فرمانده سپاه استان ایلام در این نشست گفت: این انقلاب با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از ولایت فقیه و جانفشانی های هزاران شهید به ثمر نشسته که در تاریخ بی مانند بوده است.

وی اظهار کرد: ولایت فقیه به عنوان یک موهبت الهی راه درست حرکت در مسیر انقلاب را نه تنها برای ما، بلکه برای همگان مشخص کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: ما بعنوان پاسداران انقلاب که گام در این راه نهاده ایم، با الهام گرفتن از آموزه های رهبر معظم انقلاب برای پیمودن مسیر و ادامه راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

شاکرمی ادامه داد: حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب از مهمترین وشاخص ترین وظایفی است که بر دوش ما به عنوان پاسدار نهاده شده که باید این امانت را به دست صاحب اصلی خود برسانیم.

براساس این گزارش، در این نشست در خصوص راهکارها و تدابیر لازم جهت ارایه خدمات رسانی بی منت به مردم، کاهش آسیب های اجتماعی، کمک به رونق تولید جهت خود کفایی، رفع محرومیت از چهره مناطق محروم و سایر موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب