سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36306
|
18:29 - 1398/02/30
نسخه چاپی

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج:

دشمن از روحیه شهادت طلبی ملت ایران می ترسد نه موشک های بالستیک

دشمن از روحیه شهادت طلبی ملت ایران می ترسد نه موشک های بالستیک
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: امروز دشمن بیش از آنکه از موشک های ما بترسد از قدرت ایمان جوانان و روحیه شهادت طلبی آنان می ترسد.

به گزارشايلام بيدار، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج در جلسه شورای سیاست گزاری ستاد کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام ، گفت: برگزاری کنگره شهدای استان ها برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) خیلی مهم و با اهمیت است و در بحث محتوای کنگره تاکید ایشان بر روی تولید کتاب است.

سردار حق طلب با اشاره به برکات و اثرات برگزاری کنگره در سطح جامعه و بین مسئولان گفت: برگزاری کنگره شهدا بخاطر اثر گذاری و برانگیختگی که در میان مردم ایجاد می کند باعث تقویت فضای همدلی و وحدت در بین مردم و مسئولان استانی خواهد شد و مسئولان استانی باید زمینه مشارکت همه ی اصناف و قشر های جامعه را در بر گزاری هرچه باشکوه تر این رویداد عظیم فرهنگی در سطح جامعه فراهم نمایند.

سردار حق طلب ، با اشاره به اثرات فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: امروز دشمن بیش از آنکه از موشک های ما بترسد از قدرت ایمان جوانان و روحیه شهادت طلبی آنان می ترسد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج ، بیان داشت: در سال های گذشته طبق زمان بندی ، در اغلب  استان ها کنگره شهدا برگزار شده است و تا سال 1400 کنگره شهدای همه استان های کشور برگزار خواهد شد و در سال 98 نیز کنگره شهدای استان های ایلام ، کردستان ، مرکزی ، هرمزگان و بوشهر برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد