سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36233
|
08:26 - 1398/02/24
نسخه چاپی

معاون وزیر کشور:

برگشت صنایع راکد و نیمه تعطیل اولویت کاری فرمانداران باشد

برگشت صنایع راکد و نیمه تعطیل اولویت کاری فرمانداران باشد
معاون وزیر کشور گفت: تلاش برای برگشت صنایع نیمه فعال و راکد به چرخه فعالیت باید در دستور کار جدی فرمانداران قرار بگیرد.

به گزارشايلام بيدار، بابک دین پرست شامگاه دوشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان ایلام اظهار داشت: رویکرد دشمن گسترش جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی است که باید با بهبهود وضعیت اقتصاد کشور این حربه استکبار جهانی را خنثی کنیم.

وی افزود: بر اساس رویکرد جدید دولت فرمانداران هر استان موظف هستند فهرستی از واحدهای صنعتی و تولیدی فعال، نیمه فعال و راکد شهرستان متبوع خود را تهیه و نسبت به فعال شدن واحدهای صنعتی و تولیدی مشکل دار اقدام کنند.
معاون وزیر کشور تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت واحدهای مشکل دار و تلاش برای برگشت صنایع نیمه فعال و راکد به چرخه فعالیت و افزایش اشتغالزایی پایدار در هر منطقه باید در دستور کار جدی فرمانداران قرار بگیرد.
دین پرست یادآور شد: همچنین با حفظ وضعیت واحدهای فعال موجود و افزایش ظرفیت توان تولید این واحدها در صورت امکان، باید از تعطیلی واحدهای فعال، نیمه فعال و راکد نیز جلوگیری و همه این واحدها را در مدار تولید و فعالیت نگهداشت.
وی افزود: سال جاری با توجه به وقوع سیلاب مخرب یکی دیگر از اولویت ها و اهم برنامه های دولت پرداخت خسارت به آسیب دیدگان ناشی از سیل در سریع ترین زمان ممکن و پیگیری مصوبات کمیته ها و کارگروه های سیل است.
معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به سفر بهمن ماه خود به ایلام یادآور شد: در این سفر 63 مصوبه برای توسعه و رونق استان ایلام مصوب شد که با اجرای این 63 برنامه توسعه استان شتاب بیشتری می گیرد.
استاندار ایلام نیز با ارائه گزارشی از وضعیت سیلاب و اقدامات قبل، حین و بعد از وقوع سیلاب در استان ایلام برخی از مهمترین طرح های استان ایلام در حوزه صنعت و تولید و کشاورزی که در خردادماه امسال توسط ریاست جمهوری افتتاح یا کلنگ زنی می شود را معرفی کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب