سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36218
|
00:18 - 1398/02/23
نسخه چاپی

سه تیرانداز ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سه تیرانداز ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
رئیس هیات تیراندازی ایلام گفت: سه تیرانداز ایلامی برای کسب سهمیه المپیک به دومین اردوی تیم ملی در سال جاری دعوت شدند.

به گزارشايلام بيدار، "کبری غیاثی"، رئیس هیات تیراندازی ایلام با اعلام این خبراظهار کرد: آرمینا صادقیان و پوریا نوروزیان در رشته تفنگ و جواد فروغی در رشته تپانچه در این اردو حضور دارند.

وی افزود: ملی پوشان در نوبت های صبح و عصر در حال تمرین هستند و 27 اردیبهشت ماه جاری برای کسب سهمیه المپیک به کشور آلمان اعزام می شوند.
رئیس هیات تیراندازی ایلام یادآور شد: این ورزشکاران در صورت کسب سهمیه در المپیک 2020 شرکت خواهند کرد.
غیاثی گفت: چندی پیش آرمینا صادقیان و جواد فروغی در لیگ برتر بزرگسالان رشته تفنگ بادی و تپانچه رکورد مسابقات را از آن خود کرده و موفق به کسب نشان طلای رقابت های کشوری شدند.
به گزارش ایرنا، وجود تیراندازان مطرح ایلامی و کسب بیش از 200 مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان از مدال آوران کشور و تیم ملی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.
جواد فروغی، پوریا نوروزیان، محمد حسین کریمی و آرمینا صادقیان تیراندازان ایلامی عضو ثابت اردوها و تیم ملی هستند و تاکنون موفقیت های ملی، بین المللی و جهانی بسیاری را برای کشور بخصوص استان ایلام کسب کرده اند.
پوریا نوروزیان تنها مرد المپیکی تیراندازی استان و دارنده سهمیه تیراندازی ایران در طول تاریخ بوده و از سن نوجوانی تاکنون ورزشکار اصلی و ثابت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.
آرمینا صادقیان یکی از استعدادهای درخشان تیراندازی در رشته تفنگ و کم سن ترین تیرانداز در رنکینگ جهانی با عضویت ثابت در تیم ملی مدال های مختلف ملی و بین المللی کسب کرده و بعنوان عضو ثابت تیم ملی ایران از سن نونهالی تاکنون به اردوی ملی دعوت شده است.
800 ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند.

ایرنا

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب