سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36215
|
13:26 - 1398/02/22
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در گفتگو با ایلام بیدار:

امریکا هارت و پورت الکی می کند/ برخی ها مردم را از جنگ نترسانند

امریکا هارت و پورت الکی می کند/ برخی ها مردم را از جنگ نترسانند
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: کاسبان ترس در هر فرصتی سعی می کنند که به عناوین مختلف التهابات اجتماعی برای جامعه بوجود بیاورند.
"سلام امینی"، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیدارگفت: معاندان داخلی و کاسبان ترس و خارجی در هر فرصتی سعی می کنند که به عناوین مختلف یک جو روانی، اغتشاشات فکری و التهابات اجتماعی برای جامعه بوجود بیاورند و اکنون هم فرصتی است برای آنها تا از آن برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند.
وی تأکید کرد: ما با آمریکا تنش داریم اما در آستانه وقوع جنگ نیستیم.
امینی افزود: تحرکات آمریکایی ها از قدیم هم همین گونه بوده و در مناطق آبهای آزاد رفت و آمد داشته اند اما طبع ترامپ این است که با هارت و پورت برخورد می کند.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از این موضوع هیچ هراسی نداریم و آمادگی برای همه چیز داریم. خود آمریکایی ها نیز اعلام کرده اند که بدنبال جنگ با ایران نیستند.
وی تصریح کرد: برخی عوامل داخلی ومنطقه ای و آتش بیاران در منطقه خلیج فارس از جمله بن سلمان، ولیعهد ابوظبی، اسرائیل و عوامل شان، بدشان نمی آید که جنگی در منطقه اتفاق بیفتد و به نوعی می خواهند یک التهابی در جامعه ایجاد کنند که موفق نخواهند شد.
 
انتهای پیام/س

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد