سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36214
|
12:45 - 1398/02/22
نسخه چاپی

امام جمعه دره شهر با اشاره به تحرکات جریان غربگرا؛

القای جنگ برای سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی های اقتصادی است/ ترامپ به دنبال ثبت برجام به نام خود است

القای جنگ برای سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی های اقتصادی است/ ترامپ به دنبال ثبت برجام به نام خود است
امام جمعه دره شهر گفت: عده ای با القای وقوع جنگ خیالی به دنبال انحراف اذهان مردم در رابطه با عدم پیگیری مطالبشان در مورد مسائل اقتصادی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین "محمدجواد قنبربیگی"، امام جمعه دره شهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداربا اشاره به جنگ روانی جریان غربگرا در القاء وقوع جنگ نظامی گفت: عده ای با القای وقوع جنگ خیالی به دنبال انحراف اذهان مردم در رابطه با عدم پیگیری مطالبشان در مورد مسائل اقتصادی هستند.

وی اظهار کرد: برخی دیگر نیز در کشور مشکل روانی خود کم بینی داشته و همیشه دوست دارند با سخنان وارونه و ایجاد ترس مانند بحث جنگ، خود را سر زبان ها بیاندازند.

امام جمعه دره شهر افزود: ملت ما در طول ۴۰ سال گذشته علی رغم تمام سختیها برای حفظ ارزشهای نظام مقاومت کرده اند، بهتر است این افراد نیز ایستادگی را از مردم بیاموزند. این عده با ترس و وادادن در مقابل استکبار ابروی نظام را بخه طر می اندازند.

قنبربیگی تأکید کرد: آنچه مشخص است اینکه با قدرت فوق العاده نظامی، رهبری شجاعانه ، شبکه قدرتمند و وسیع در اطراف، بسیجی ها و الطاف خدادشمن هیچ گاه در هیچ اندازه ای هیچ غلطی نخواهد کرد. قطعا امریکا و اسرائیل میدانند در صورت جنگ تمام منافعشان در منطقه که در تیررس موشکهای بالستیک ایران است پس بعید است دست به حماقت بزند.

وی بیان کرد: در صورت حماقت دشمن پاسخ نظامی ما به آمریکا مرحله نبوده بلکه یکباره آنها را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

امام جمعه دره شهر عنوان کرد: ترامپ نیز با دعواهای سیاسی در داخلر امریکا به دنبال آن است تا با تکیه بر عملیات روانی پیرامون جنگ، برجام را به نام خود تمام کند اما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند جنگ نمی شود مذاکره نخواهیم کرد، زیرا دشمن میدادند جنگ با ایران دنیا را فلج خواهد کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد