سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36175
|
10:44 - 1398/02/18
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

هم افزایی مدیران دستگاه های اجرایی اولویتی اساسی است

هم افزایی مدیران دستگاه های اجرایی اولویتی اساسی است
امام جمعه ایلام گفت: عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی به یکدیگر وابسته است به نحوی که هر اداره‌ و یا سازمانی در انجام ماموریت خود کوتاهی کند کل مجموعه دچار مشکل می شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز، 18 اردیبهشت ماه در جلسه اخلاق ویژه مدیران ادارات در محل حسینیه حضرت زینب (س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان گفت: در واقع عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی به یکدیگر وابسته است به نحوی که هر اداره‌ و یا سازمانی در انجام ماموریت خود کوتاهی کند کل مجموعه دچار مشکل می شود.

وی اظهار کرد: این موضوع به صورت وارونه نیز صدق می کند و مدیران و اداراتی که مأموریت ها و وظایف خود را به درستی انجام می دهند در پیشرفت و پیشبرد امورات نیز نقش آفرینی می کنند.

امام جمعه ایلام افزود: توفیقی حاصل شده تا در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیتی را عهده دار شویم لذا بایستی در این راستا امانت‌دار و متعهد باشیم همچنین عملکرد خود را به نحو احسن انجام دهیم که این خود توفیق بزرگی است. 

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: در واقع هر کسی در هر پست مدیریتی قرار می گیرد امین نظام به شمار می رود و هنگامی که مسئولیت پذیرفتیم بایستی در انجام کارها و ماموریت ها به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

کریمی تبار اضافه کرد: مدیری که در راس کار قرار می گیرد موقعیت هایی برای خدمت کردن در اختیار دارد که دیگران از آن بی بهره هستند و همچنین محدودیت هایی دارد که دیگران آن را ندارند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد که همه ما کنار هم باشیم و مسئولان عملکرد خود را بیان کنند چرا که هم افزایی میان مدیران دستگاه‌های اجرایی اولویتی اساسی است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: نکته دومی که وجود دارد این است که هر مدیر و یا دستگاهی دارای کاستی هایی است که باید  برای رفع آن کاستی‌ها برنامه و راهکار ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شیوه عملکرد در مدیریت ها به مبانی برمی گردد، گفت: بهترین قانون قرآن و کتاب خداست که هدایت بشر را به کسانی که ایمان به این کتاب آورده اند، بشارت می دهند به خصوص کسانی که عمل صالح انجام می دهند.

کریمی تبار گفت: نظام جمهوری اسلامی زمینه ساز نهضت حضرت امام زمان (س) است و عملکرد هر مدیر در زمان فعلی به همان عملکرد در زمان امام معصوم نیز برمی‌گردد.

 

انتهای پیام/س

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب