سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36173
|
10:16 - 1398/02/18
نسخه چاپی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام:

جلسات اخلاق ویژه مدیران ادارات استمرار می یابد/ مدیریت جهادی راهکار برون رفت از مشکلات است

جلسات اخلاق ویژه مدیران ادارات استمرار می یابد/ مدیریت جهادی راهکار برون رفت از مشکلات است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: جلسات اخلاق ویژه مدیران در ماه رمضان آغاز و بعد از اتمام این ماه عزیز به صورت دو هفته یک بار در طول سال برگزار شود.

به گزارشايلام بيدار ، "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان صبح امروز؛ 18 اردیبهشت ماه در جلسه اخلاق ویژه مدیران ادارات در محل حسینیه حضرت زینب (س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان گفت: ماه رمضان دوره ای برای تزکیه، تهذیب، ساختن و مقاومت کردن و تقرب به خدا است. 

وی با بیان اینکه این ماه نقطه عطفی برای خودسازی، ترقی و معرفت است، اظهار کرد: ماه رمضان تزکیه انسانی از ناخالصی است و خالص شدن برای به خدا رسیدن است.

شاکرمی در ادامه با اشاره به برگزاری سلسله جلسات اخلاق ویژه مدیران افزود: براساس مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار بر این شد تا جلسات اخلاق در ماه رمضان آغاز و بعد از اتمام این ماه عزیز به صورت دو هفته یک بار در طول سال برگزار شود.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام بیان کرد: اثرات این سلسله جلسات را در موضوعات مختلفی از جمله کاهش جرائم، تکریم بیش از پیش ارباب رجوع، توجه به بیت المال، تقویت نماز جماعت و سایر مسائل در میان ادارات تأثیر به سزایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: به منظور فرهنگ سازی بیشتر همایش های لازم و مرتبط با این جلسات نیز درین ادارات استان ایلام برگزار می شود.

شاکرمی تأکید کرد: راهکار برون رفت از مشکلات امروزی نگاه جهادی و انقلابی است که باید سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد