سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36164
|
10:26 - 1398/02/17
نسخه چاپی

معاون استاندار ایلام:

سند توسعه اربعین حسینی در ایلام تدوین و اجرایی می‌شود

سند توسعه اربعین حسینی در ایلام تدوین و اجرایی می‌شود
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام از تدوین سند توسعه اربعین حسینی در این استان خبر داد و بر لزوم توجه به این سند در روند توسعه ای شهرستان مهران تاکید کرد.

به گزارشايلام بيدار، "محمد نوذری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در جلسه تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان مرزی مهران، بابیان این مطلب، اظهار کرد: سند توسعه اربعین تدوین‌شده است و در اربعین سال جاری اجرایی می‌شود.

وی، بابیان اینکه سند توسعه اربعین و راهکارهای اجرایی آن تا اربعین سال جدید ابلاغ می‌گردد، تصریح کرد: اربعین حسینی به‌عنوان مهم‌ترین موضوع ملی و بحث اساسی شهرستان موردتوجه قرار داده و با قید فوریت نسبت به تشکیل ستاد و پیگیری امورات در این زمینه اقدام شود.

نوذری، با تأکید بر تلاش مضاعف برای تغییر چهره شهرستان مهران در ابعاد مختلف، یادآور شد: فرماندار به‌عنوان نماینده عالی دولت از تمام ظرفیت‌ها منطقه در عرصه‌های مختلف به کار بندد و در گشایش اقتصادی با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه به‌ویژه هم‌جواری با کشور عراق برنامه داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بر ارتباط نزدیک فرماندار جدید مهران با رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: داشتن رویکرد توسعه محوری دولت در منطقه، گوش دادن به درد و مشکلات مردم و خواسته‌های آنان، توجه به مباحث قومی، قبیله‌ای و محلی و بستر وحدت و انسجام در بین آن‌ها، مردمی بودن و سکونت در محل خدمت ازجمله ویژگی‌های فرماندار باید باشد.

وی، تصریح کرد: فرماندار باید نقدپذیر باشد و نقد را بر مبنای تخریب نگذارد، اخلاق‌مداری و داشتن سعه‌صدر و برخورد مناسب با ارباب‌رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهد و از نخبگان و ظرفیت و استعدادهای جوانان در عرصه مدیریت و امورات مختلف استفاده کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، خاطرنشان کرد: فرماندار باید در راستای انجام امورات شهرستان برنامه محور باشد چون مشاهده می‌شود بعضی از مدیران دچار روزمرگی هستند.

گفتنی است، در این مراسم از تلاش‌های نظام ملکشاهی فرماندار سابق شهرستان مرزی مهران تقدیر و اسد قاسمی به‌عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب