سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36136
|
13:28 - 1398/02/15
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

شهید مطهری الگوی معاصر است/ سپاه در خدمت رسانی به سیل زدگان پیشگام بود

شهید مطهری الگوی معاصر است/ سپاه در خدمت رسانی به سیل زدگان پیشگام بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: سپاه عملکرد قابل قبولی به خصوص در خدمت رسانی به مردم سیل زده داشت.

به گزارشايلام بيدار به نقل از روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، صبح امروز؛ 15 اردیبهشت ماه جمعی از فرماندهان و مسئولان معاونت های سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار با تبریک ماه رمضان و نزول قرآن کریم اظهار کرد:خداوند در قرآن کریم ، بهترین و استوارترین راه ها را برای هدایت بشر ذکر کرده است و برای رسیدن به موفقیت در زندگی باید قرآن را سرلوحه ی خود قرار دهیم .

وی بیان کرد: مشکل اساسی که در جوامع مختلف اسلامی وجود دارد این است که نقش قرآن در زندگی بسیار کم رنگ شده و کشوری چون عربستان ، بجای تمسک به قرآن به شیطان رو کرده است و بجای کمک کردن ، دنبال نابودی و سرنگونی دیگر کشورهای مسلمان است.

حجت الاسلام کریمی تبار عنوان کرد: حفظ شأن و حرمت ماه مبارک رمضان بسیار لازم است و متولیان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ، باید در حفظ شأن این ماه تلاش جدی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات سپاه استان در سیل اخیر نیز گفت: در سیل اخیر که خسارات زیادی به مردم وارد شد، سپاه به بهترین شکل ممکن خدمت رسانی را انجام داد و نقش خود را به درستی ایفا کرد و ازمتولیان اصلی برای حمایت از مردم سیل زده و خدمت رسانی به آنان پیشتازی کرد که این مجاهدت برای همگان روشن است.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: الگوی همه ی ما شهید مطهری است و مجاهدت ما این است که در عمل بتوانیم دیگران را هدایت و پیشگام در امر به معروف و نهی از منکر باشیم.

اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی در هفته عقیدتی سیاسی

حجت الاسلام "علی اشرف علیمحمدی"، مسئول دفتر نمایندگی ولی فیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این دیدار گفت: بمناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد "شهید مرتضی مطهری" و مقام معلم که در سپاه و بسیج بنام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است بیش از 200 برنامه اجرامی شود.

وی به کیفیت برنامه ها اشاره کرد و گفت: در اجرای برنامه ها ، تاکید سپاه بر روی اثر بخشی برنامه های عقیدتی سیاسی و فرهنگی در جهت تمدن سازی اسلامی در کشور و جهان است.

حجت الاسلام علیمحمدی ، در ادامه از برگزاری نشست حکمت مطهر و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی ، برگزاری نمایشگاه از کتاب های شهید مطهری ، نشست های سیاسی و بصیرتی ، دوره تربیت و تعالی کارکنان ، برنامه های ورزشی و غبار روبی مزار شهدا ء در این هفته توسط سپاه و بسیج خبر داد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب