سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36109
|
08:51 - 1398/02/11
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

پیشکسوتان جهاد و شهادت پیشقراولان گام دوم انقلاب هستند/ نقش راهبردی فرماندهان در دفاع مقدس

پیشکسوتان جهاد و شهادت پیشقراولان گام دوم انقلاب هستند/ نقش راهبردی فرماندهان در دفاع مقدس
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: پیشکسوتان جهاد و شهادت پیشقراولان گام دوم انقلاب هستند.

به گزارشايلام بيدار، "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در محفل باشکوه انس و مودت ویژه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت گفت:هر کدام از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نماد ایثار و استواری هستند.

وی اظهار کرد: پیشکسوتان ما چه در روزهای سخت دوران دفاع مقدس که از جان و مال خود گذشتند تا یک وجب از این خاک تصرف نشود و چه در زمان حال، دوشادوش مسئولین و فرماندهان در خدمت نظام و انقلاب هستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: اگر امروز سپاه ، در تمام دنیا حرفی برای گفتن دارد و همه جهانیان به قدرت سپاه اعتراف کردند ، مدیون پیشکسوتانی است که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس پرچم دار بودند.

شاکرمی ادامه داد: نقش فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس یک نقش راهبردی بود و از خودگذشتگی های آنان  در عملیات های مختلف مثال زدنی است و ما امروز باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم تا به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران خدمت رسانی به مردم را یک افتخار می داند و در این راه هیچ حد و مرزی را نمی شناسد و در تمام صحنه ها حضور فعال دارد، در هرجا که نیاز شود سپاه با تمام توان آماده است.

فرمانده سپاه استان ایلام بیان کرد: سپاه پاسداران چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمان حال ، یک جریان و گفتمان  را در پیش دارد و آن هم ولایت مطلقه فقیه است و در این مسیر حرکت می کند، اگرامروز سپاه این قدرت را دارد که تمام نقشه های دشمنان را خنثی کند و به بالاترین تجهیزان نظامی دست یابد و در خاورمیانه قدرت مطلق باشد ، مدیون همین گفتمان است.

وی خاطرنشان کرد: استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیش برندگی و عبور از بحران ها و دست یابی به قله های موفقیت تنها با حمایت مردم میسر است چراکه مردم سرمایه ی نظام هستند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب