سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36064
|
10:53 - 1398/02/05
نسخه چاپی

همزمان با روز معلم؛

120 معلم نمونه استان ایلام تجلیل می شوند

120 معلم نمونه استان ایلام تجلیل می شوند
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با اشاره به در پیش بودن 12 اردیبهشت ماه (روز معلم) از انتخاب 120 معلم نمونه این استان و تجلیل از آنها خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "اسفندیار رستم زاد"، مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام با اعلام این خبر گفت:این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده اند. 

وی ادامه داد: این افراد که از فرهنگیان مدارس دولتی و مدارس غیر دولتی استان انتخاب شده اند در طول هفته بزرگداشت مقام معلم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
رستم زاد اضافه کرد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص های تعیین شده صورت گرفته است. 
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش ایلام، ارزشیابی این معلمان بر اساس شاخص هایی نظیر تالیفات و ترجمه، ارایه مقاله در همایش ها و کنفرانس ها، فعالیت های پژوهشی، آموزش های کوتاه مدت، اختراع، سابقه خدمت و غیره انجام شده است. 
رستم زاد یادآور شد: به منظور اجرای برنامه های بزرگداشت هفته معلم ستادهایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند. 
وی اضافه کرد: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی در طول هفته معلم در مرکز استان برگزار می شود. 
 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب