سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36012
|
07:30 - 1398/01/31
نسخه چاپی

امام جمعه دره شهر:

حرکت مردم در کمک رسانی به سیل زده ها یاد جبهه ها را زنده کرد

حرکت مردم در کمک رسانی به سیل زده ها یاد جبهه ها را زنده کرد
امام جمعه دره شهر گفت: قطعا حب الحسین (ع) قلبهای ما را به هم گره زده که شعاعی از این حب در خدمت همه جانبه به هموطنان دیده میشود.

حجت الاسلام "محمدجواد قنبر بیگی"امام جمعه دره شهر در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده ماژین و پلدختر به خبرنگارایلام بیداردر دره شهر گفت: آنچه در مورد ایثار، اخلاص، خیرخواهی، شجاعت و از خودگذشتگی در جبهه‌ها شنیده بودیم را یکجا در کمک رسانی مردم، طلاب، بسیجیان،مدافعین حرم، نیروهای مسلح، هلال احمر ، ادیان و مذاهب مختلف در مناطق سیل زده ماژین و پلدختر بالعیان دیدیم.

وی اظهار کرد: این سیل علی رغم خسارات سنگین برای ماژین و پلدختر اما حماسه حضور تمام توطئه های معاندین علیه سپاه، بسیج و طلاب را با خودش شست و برد.

قنبربیگی افزود: در کنار این حرکت زیبای مردم جای افراد بی خاصیت و پر مدعا خالی بود.

وی تصریح کرد: همه دیدند در بحرانها چه کسانی در خط مقدم خدمت رسانی بوده و چه کسانی فقط از فاصله صدها کیلومتری شعار جانم فدای ایران سرمی دهند.

قنبر بیگی یادآورشد: همگی ما با جدیت و کمک به اندازه ای که مقدور است کمک کنند تا هموطنان عزیزمان به زندگی عادی برگردند.

وی افزود: مردم ایران در هر طیف و لباسی نشان دادند که در تمامی بحرانها و مشکلات متحد و پشت هم ایستاده اند.

قنبربیگی تصریح کرد: قطعا حب الحسین (ع) قلبهای ما را به هم گره زده که شعاعی از این حب در خدمت همه جانبه به هموطنان دیده می شود.

امام‌جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: با تواضع تمام دستان دستگیر و با خیر همه عزیزان طلبه، سپاهی ارتشی و بسیج را میبوسم و از خداوند میخواهم ذره ای از اخلاص این عزیزان را به این طلبه ناچیز عنایت کند.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب