سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35998
|
08:24 - 1398/01/28
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

قرارگاه بازتوانی مناطق سیل زده ایلام تشکیل می شود

قرارگاه بازتوانی مناطق سیل زده ایلام تشکیل می شود
استاندار ایلام گفت: قرارگاه بازتوانی برای بازسازی مناطق سیل زده ایلام تشکیل می شود.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی"، استاندار ایلام با اعلام این خبر گفت: در دوران بازسازی باید با برنامه عمل کرد و در این زمینه قرارگاه بازتوانی مناطق سیل زده تشکیل می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال ضمن تاکید بر اجرایی شدن این راهبرد مهم اقتصادی، افزود: مفهوم رونق تولید این است که بایست کارگاه‌های تولیدی داخلی را تقویت کنیم تا در تولید تسریع ایجاد شود.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تشکر از مجموعه عوامل تولید در سال گذشته، عنوان کرد: به رغم مسائل و مشکلات پیش رو کار تولید متوقف نشد و پیش رفت و امیدواریم در سال جدید شرایط بهتری برای کسب و کار و تولید فراهم شود.

وی در ادامه از شروع به کار شرکت ژئوفیزیک دانا در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان اشتغال زایی خوبی هم ایجاد خواهد کرد.

سلیمانی دشتکی در ادامه از شروع به کار پروژه دانان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت؛ در همین ماه پروژ مهم pp نیز به مناقصه می‌رود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اشاره‌ای به حضور پررنگ مقامات عالی رتبه کشور در مناطق سیل زده استان کرد و گفت: البته این حضور قوت قلبی برای مردم است که مسئولان ما در شرایط سختی یار و یاور آنها هستند و همین جا از حضور پر شما مسئولان ارشد کشوری و لشکری که در این روزهای سخت با مردم ما همراه بودند تشکر می‌کنیم.

وی در ادامه از نتیجه بخش بودن حضور مسئولان در مناطق سیل زده گفت و تصریح کرد: ارسال ده‌ها محموله کمک مواد غذایی، اقلام و وسایل ضروری و تلاش و همکاری در جهت ترمیم زیرساخت‌ها و پل‌های تخریب شده در جهت رفع مشکلات مردم اثر گذار بوده است و این حضور مسئولان و کمک‌ها به مناطق سیل زده ادامه دارد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب