سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35996
|
08:08 - 1398/01/28
نسخه چاپی

رییس سازمان صمت ایلام اعلام کرد؛

رفع مشکلات ۳۹ واحد تولیدی نیمه فعال و راکد در ایلام

رفع مشکلات ۳۹ واحد تولیدی نیمه فعال و راکد در ایلام
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام، گفت: ۲۱۴ مورد از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام سال گذشته اجرایی و عملیاتی شدند.

به گزارشايلام بيدار، "یاراله نصیری"، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در این خصوص گفت: سال گذشته، تعداد ۷۱ جلسه کارگروه و کارشناسی ذیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شد که از تعداد ۳۵۴ مصوبه صورت گرفته برای طرح ها و واحدهای تولیدی ۲۱۴ مصوبه اجرا شد.

وی، یادآور شد: ۱۴۰ مصوبه دیگر نیز برای اجرایی شدن به زمان بیشتری نیاز دارند که پیگیری های لازم برای اجرایی شدن آنها توسط دستگاه های مسئول صورت می گیرد ولی در بررسی های صورت گرفته ۱۴ مصوبه تاکنون به دلیل پیگیری نشدن عملیاتی نشده اند که باید بطور دقیق دلایل آن بررسی شود.

نصیری، با اشاره با تاثیرگذاری جلسات ستاد تسهیل در رفع مشکل واحدهای تولیدی و به ویژه واحدهای راکد و نیمه فعال استان، از برون رفت ۳۹ واحد تولیدی استان از رکود و تعطیلی طی سال گذشته خبر داد و گفت: با تداوم فعالیت این واحدها در سال جاری می توان به تثبیت اشتغال آنها و جلوگیری از رکود آنها امیدوار بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به برگزاری ۷۵ جلسه ستاد تسهیل در استان طی سال ۹۷ گفت: در نتیجه این جلسات و با رفع مشکل ۳۹ واحد تولیدی نیمه فعال و راکد زمینه تثبیت شغل ۲ هزار و ۱۰۰ نفر فراهم شده است.

نصیری، خاطرنشان کرد: امید است در سال ۹۸ که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده شاهد توفیق بیشتر جلسات ستاد تسهیل در احیای واحدهای تولیدی راکد استان باشیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب