سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35986
|
12:05 - 1398/01/26
نسخه چاپی

رییس سازمان بسیج در مصاحبه با ایلام بیدار:

بسیج کمک کار دولت در بازسازی مسکن سیل زدگان است

بسیج کمک کار دولت در بازسازی مسکن سیل زدگان است
سردار غیب پرور گفت: بسیج برای ایجاد سرپناه برای سیل زدگان کمک کار دولت است.

به گزارشايلام بيدار، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج که به منظور بازدید از مناطق سیل زده، به استان ایلام سفر کرده است در جمع مردم بخش ماژین گفت: به اینجا آمده ایم تا خسته نباشید و خداقوتی به بچه های بسیجی در روستای "دمرود" و اطراف که در حال بازسازی منازل مردم سیل زده هستند داشته باشیم. مردم اینجا خانه و آشیانه را از دست دادند و چیزی برای زندگی کردن آنها نمانده است.

وی ادامه داد: این منطقه یکی از دور افتاده ترین نقاط استان ایلام است و نیروهای بسیجی برای رسیدن به اینجا باید مسافت طولانی را طی کنند.
سردار غیب پرور ادامه داد: منازل این منطقه تا حدود یک متر و بیشتر در گل و لای فرو رفتند و خانه های مردم آسیب جدی دیده است.
رییس سازمان بسیج عنوان کرد: تمهیدات خوبی در این منطقه اتخاذ شده و هلال احمر نیز کار اسکان سیل زدگان را انجام داده است.خوشبختانه گام اول در این منطقه  را پشت سر گذاشتم اما مهمتر از گام اول تهیه مسکن این خانواده ها است.
وی ادامه داد: با استاندار و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام صحبتی شد مبنی بر اینکه اگر بخواهیم به مردم خدمت کنیم باید ساخت و سازها را سخت بگیریم و در مسیر و کنار رودخانه ها اجازه احداث مسکن داده نشود و ای کاش از روز اول از مردم می خواستیم خانه ها را محکم احداث می کردند و اگر این کار انجام می شد میزان خسارت ها بسیار پایین می بود.
سردار غیب پرور گفت: این سیل اگر چه کم سابقه بوده اما به هر علل مختلف از الان به بعد رویه ساخت و سازها باید اصلاح شود.
وی افزود: گام بعدی کمک به مردم برای بازسازی منازل است البته ما کمک کار دولت در این راستا هستیم و کارها را تسهیل می کنیم تا در یک فضای همدلی کارها سرعت بیشتری به خود بگیرد تا مشکل عدم سرپناهی مردم سیل زده زودتر مرتفع شود.
 
انتهای پیام/ش
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب