سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35984
|
17:00 - 1398/01/26
نسخه چاپی

سردار غیب پرور در ایلام:

گام دوم خدمت به سیل زدگان در برخی نقاط در حال اجراست

گام دوم خدمت به سیل زدگان در برخی نقاط در حال اجراست
سردار غیب پرور گفت: در برخی از استانها گام دوم خدمت به سیل زدگان یعنی احداث مسکن، جاده ها و ترمیم راههای ارتباطی در حال اجرا می باشد.

به گزارشايلام بيدار، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار سپهر جانشین این سازمان به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان ایلام با استقبال استاندار ایلام و فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام وارد فرودگاه شهدای این شهر شد.

وی در بدو ورود به این استان در جمع خبرنگاران با اشاره به سیل اخیر و خسارت های وارده گفت: خسارات وارده در استانها متفاوت بوده به طوری که هم اکنون در برخی از استانها در حال اجرای گام دوم یعنی ترمیم و احداث مسکن، احداث پل ها و ترمیم راههای ارتباطی هستیم اما در برخی دیگر از استانها هنوز در گام اول یعنی خدمت رسانی به سیل زدگان می باشیم.

وی ادامه داد: درست است که این سیل خساراتی در پی داشت اما برکاتی از جمله انسجام ملی را هم در پی داشت، همکاری سپاه،ارتش،دولت، ارگانهای مختلف و مردم همه در کنار همدیگر نمونه بارز این انسجام ملی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به طرح جهاد همبستگی ملی گفت: دیروز طرح جهاد همبستگی ملی را مطرح کردیم، در قالب این طرح از مردم سراسر کشور با محوریت مساجد دعوت می‎کنیم در بازسازی و نوسازی منازل مسکونی سیل‎زدگان مشارکت کنند، این یک دعوت ملی است که توسط بسیج در حال انجام می‎شود و در قالب آن می‎خواهیم هر مسجد ساخت یک واحد مسکونی را بپذیرد و هر کسبه تأمین یک کالای اساسی را متقبل شود.

وی گفت: در استان ایلام نیز به همراه فرمانده سپاه و معاونین استاندار از مناطق سیل زده بازدید خواهیم کرد و جلسه جمعبندی نیز خواهیم داشت.

لازم به ذکر است ، سردار غیب پرور در سغر خود به ایلام از شهرستان سیروان و بخش ماژین در شهرستان دره شهر بازدید خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد