سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35953
|
08:13 - 1398/01/25
نسخه چاپی

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

محبوبیت سپاه با هیچ توطئه ای قابل خدشه نیست

محبوبیت سپاه با هیچ توطئه ای قابل خدشه نیست
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ملت ایران هرگونه اهانت و توطئه علیه سپاه را اهانت و توطئه علیه خود، قانون اساسی و ارزش ها و نهادهای تولد یافته از نظام اسلامی می داند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین سید "محمدباقر هاشمی"، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص اقدام اخیر ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهار کرد: بار یگر خباثت، جهالت، شرارت و گستاخی مثلث شوم نظام سلطه و صهیونیسم و ارتجاع منطقه از حلقوم ترامپ بیرون آمد و این جنایتکاران جهانی که خود به وجود آورندگان، حامیان، هادیان  و تسلیح کنندگان تروریسم در عالم اند آنچه خود آنها سزاوار آن هستند را به سپاه پاسداران نسبت داده اند.

وی افزود: ترامپ بدااند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قلب ملت بزرگ ایران، ملل مسلمان ومستضعفان جهان جای دارد و حکومت سپاه بر دل ها از ایمان، ایثار، مقاومت، صداقت، عدالت خواهی، ظلم ستیزی، سازش ناپذیری و جان برکفی در راستای دفاع همه جانبه از حقوق مظلومان عالم و ملت شریف ایران نشات می گیرد لذا با هیچ توطئه ای قابل خدشه و کم رنگ شدن نیست.

حجت الاسلام هاشمی گفت: ترامپ بداند این اهانت اگرچه عزت، اقتدار، صلابت، محبوبیت، تاثیرگذاری و ولایت مداری سپاه در جهان و کشور را بیش از پیش از زبان دشمن اثبات و تایید نمود ولی در فرصت مناسب بسیج جهان اسلام و دلباختگان سپاه پاسداران جواب قاطع،  کوبنده و پشیمان کننده ای به ترامپ، وزیرخارجه سران غاصب اسرائیل و مزدوران منطقه ای آنها خواهد داد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه دردانشگاه علوم پزشکی ایلام، اضافه کرد: این حماقت رئیس جمهور آمریکا زمینه مناسبی برای بسیج جهان اسلام اعم از نیروهای مقاومت، زینبیون، فاطمیون، حیدریون، حشدالشعبی و دفاع وطنی در منطقه است که بعنوان اشغالگر متجاوز و تروریسم هدف قرار گیرند و همچنین مراکز اقتصادی آمریکا در جهان به دلیل تحریم های ظالمانه و غیر انسانی جزء اهداف انقلابیون خواهد بود.

وی با بیان اینکه این توطئه خصمانه ترامپ همچون توطئه های چهل سال گذشته  نقش برآب خواهد شد، بیان داشت: ملت ایران هرگونه اهانت و توطئه علیه سپاه را اهانت و توطئه علیه خود، قانون اساسی و ارزش ها و نهادهای تولد یافته از نظام اسلامی می داند لذا از لحظه ای در دفاع از سپاه و پاسخ شکننده به دشمن درنگ نمی کند.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: ناظران جهانی و منطقه ای و دوست داران سپاه بخوبی درک می کنند که عصبانیت ترامپ از موفقیت های نظامی، فنی، اطلاعاتی، سازندگی، علمی، و محبوبیت ملی و منطقه ای و خنثی سازی توطئه های آمریکا توسط سپاه است  و اینکه امروز سپاه به  یک قدرت منطقه ای و تاثیرگذار جهانی تبدیل شده است برای آمریکا قابل تحمل نیست.

ایلام رصد

انتهای پیام/س                       

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب