سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35944
|
17:32 - 1398/01/23
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

سپاه متعلق به مردم ایران است

سپاه متعلق به مردم ایران است
امام جمعه شهر ایلام گفت: آمریکا بزرگترین عامل بازدارنده‌ تروریسم در دنیا یعنی سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار داد و این یک موضوع عجیب است؛ بی‌شک ثمره‌ تحریم آمریکا پیشرفت و همت ما خواهد بود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروههای تروریستی اظهار داشت: آمریکا بزرگترین عامل بازدارنده‌ تروریسم در دنیا یعنی سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار داد و این یک موضوع عجیب است؛ بی‌شک ثمره‌ تحریم آمریکا پیشرفت و همت ما خواهد بود.

وی افزود: چند سال پیش یک کشیش آمریکایی قرآن را به آتش کشید اما تعدد چاپ قرآن در همان سال که همگان را شگفت‌زده کرد که پیامد این کار خبیثانه بود.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: برای اولین بار است که یک نیروی نظامی رسمی در دنیا تحریم می‌شود، این موضوع همانند سایر موضوعات به بیشتر شناخته شدن سپاه در کل دنیا خواهد شد.

وی تصریح کرد: سپاه قبل از اینکه وارد عرصه‌ خدمت شود، میثاق پاسداری خود را با خدا معامله می‌کند.

کریمی تبار تصریح کرد: سپاه مصداق کامل کسانی است که ایمان آورده‌اند، ضمن هجرت، با جان و مالشان جهاد کرده‌اند و قرآن در وصف آنان می‌فرماید که این افراد بالاترین درجات را نزد خداوند دارند.

وی ادامه داد: سپاه، یک مقام نظامی صرف نیست بلکه یک مقام معنوی بوده که نزد خدا ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه تحریم سپاه، تحریم ملت ایران است، خاطرنشان کرد: مجلس و دولت به زیبایی در پاسخ به تروریست خواندن سپاه از جانب آمریکا واکنش نشان دادند.

امام جمعه شهر ایلام افزود: برای اولین بار در مجلس که جایگاه طیف‌های مختلف فکری است همگی یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا را سردادند.

وی در پایان گفت: حرکت مجلس و دولت در واکنش به تروریست خواندن سپاه نشانگر آن بود که این ارگان مردمی و مقدس متعلق به ملت است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب